Marantz PM8004 ????

Gestart door g-love and special sauce, januari 17, 2011, 14:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

g-love and special sauce

Vorig weekend heb ik een offerte gekregen voor een PM7004.
Ik vroeg of deze versterker krachtig genoeg was om de B&W CM8 of 9 of de Focal Chorus 826V aan te sturen.
De persoon in kwestie bevestigde dit maar stelde als "beter" alternatief de PM8004 en/of de PM KI Pearl lite voor.

Ik heb dan ook even zitten zoeken nr de PM8004 en ik vind enkel terug dat het een US model is en de specs zijn toch niet zo verschillend van de PM7004? Komt deze ook in Benelux? Is het ook een betere koop dan de 7004 (prijs kwaliteit, lijkt mij dit een zeer interessant model)

ikke30

de pm 8004 is de ki pearl lite :-P

hebben ze mij vertelt
dus de pm8004 komt in dit geval niet naar de benelux
maar ja je weet maar nooit  :roll:
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

Niber

#2
Wat ik heb begrepen komt de PM8004 idd niet naar ons toe, ivm de PM KI Pearl Lite.

Ik geloof dat ze bij Marantz dan bang zijn dat de neme versterker een gedeelte kopers van de andere overneemt...
Wat de absolute waarheid is weet ik verder ook niet.

Wat ik me wel afvraag is of iemand weet of alle "kleuren" van de Marantz versterkers hetzelfde zijn.
Of de "zilveren" PM500x / PM700x dezelfde kleur is als bijvoorbeeld de zilveren KI Lite en PM15s1/2 (en hoger)?
Dit geldt ook voor de receivers?

Ik dacht van wel, maar twijfel met name bij de PM15s1/2...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Eeg

En wat is het geworden?


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

JohnWx

zo we halen effe een topic van een jaar oud weer omhoog  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

#5
Citaat van: John Wx op december 17, 2011, 12:05:24
zo we halen effe een topic van een jaar oud weer omhoog  notworthy
:no: Niet alle honden heten Fikkie! :-D   byebye, Cor
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Eeg

Citaat van: John Wx op december 17, 2011, 12:05:24
zo we halen effe een topic van een jaar oud weer omhoog  notworthy
ik ben inderdaad nieuwsgierig hoe dit is afgelopen. Is daar iets mis mee?


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

lo

Nee hoor, helemaal niet. Is wel eens goed dat wat oudere topic's weer actueel worden, zit namelijk meestal veel info in  :yes:
(behalve het resultaat nu dan)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Eeg

Citaat van: lo op december 17, 2011, 21:51:51
Nee hoor, helemaal niet. Is wel eens goed dat wat oudere topic's weer actueel worden, zit namelijk meestal veel info in  :yes:
(behalve het resultaat nu dan)

Dankje! Zo denk ik er ook over. Ik ben nieuw hier en lees nog veel open eindjes. Hopelijk komt de uitslag nog... ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

JohnWx

Citaat van: Eeg op december 17, 2011, 21:17:00
Citaat van: John Wx op december 17, 2011, 12:05:24
zo we halen effe een topic van een jaar oud weer omhoog  notworthy
ik ben inderdaad nieuwsgierig hoe dit is afgelopen. Is daar iets mis mee?


Sent from my iPhone using Tapatalk

als je op mijn smiley let kan je opmerken dat het + bedoelt is anders had ik deze gedaan  :zzz: :no:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Eeg

Gelukkig maar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

g-love and special sauce

hoi,

het is uiteindelijk de Pearl lite geworden!
na een tijdje ingespeeld te hebben is hij in combinatie met de B&W CM9 luidsprekers heel mooi om nr te luisteren. Ik heb deze aangeschaft bij H&C, nadat ik bij hen een offerte gevraagd had die heel mooi was.
Ook qua snelheid en service zeker een goede koop geweest!!!

kortom een aanrader!

Greetz!!!

Eeg

Mooi, als ik zo vrij mag zijn. Wat kostte deze combi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350