set van jengske

Gestart door jengske, januari 03, 2012, 14:06:30

Vorige topic - Volgende topic

jengske

eerst en vooral aan iedereen een gelukkig nieuwjaar :-)
ben nieuw hier en wou me even voorstellen.
ben jan uit belgie(limburg,overpelt)30j en nog niet zolang bezig met het ht gebeuren,kom(vroeger) meer uit het PA wereldje :p

mijn huidig setje omvat een 2.1 opstelling(vrouwtje en speakers,kabels..... :no: )

receiver=marantz sr6004
bd=sony BDP-s370
telenet digi-box
ps3
tv=sony KDL-46NX700F

speakers:
front=boston a26(zwart)
sub=boston asw 650(zwart)

ben hier toevallig terecht gekomen door problemen met m'n sr6004,voornamelijk met het "handshake" en deepcolor probleem :-)

dus heb nog wel wat lees-voer voor de komende uren  :-o

fototjes volgen later nog wel

grts

WilliamB

Welkom Jengske, op het forum.

Mooie SET,veel luister en kijkplezier.
Oja wij zijn hier gek op foto`s HB

Gr William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

pameijer

Gelukkig nieuwjaar Jan! Leuk setje, hoe bevallen de Bostons?

O ja:

TTIWWP
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jengske

de boston bevallen mij zeer goed,vooral de sub,al is die mss net iets te zwaar voor hier.
prijs kwaliteit zeker niet te klagen.

JohnWx

Citaat van: jengske op januari 04, 2012, 10:42:21
de boston bevallen mij zeer goed,vooral de sub,al is die mss net iets te zwaar voor hier.
prijs kwaliteit zeker niet te klagen.
[/quote
wat bedoel je met prijs kwaliteit ? de set of de vrouw ? 8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

hello Jengske, ook namens mij: hartelijk welkom hier! :yes:
Erg leuke set, mooi die Bostons. Ben je er tevreden over?
Jan, groetjes aan de vrouw. byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *