SR 6005 instellingen voor de iphone 3g

Gestart door jetpack, november 06, 2011, 21:38:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jetpack

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van de SR 6005, een prima versterker. Ik krijg het alleen niet :no: voor elkaar om via usb mijn iphone 3g als menu op mijn tv beeld te krijgen. Het beeld van mijn tv blijft flikkeren, zie tussen het flikkerende beeld door wel het menu staan.
Ik kan overigens wel, via display menu op het apparaat, mijn iphone afspelen.
Kan iemand mij helpen en vertellen hoe de instellingen moeten zijn om het menu in beeld te krijgen.  redface
Bvd

Groet Wim.
Marantz SR6005
Paradigm monitor 9.v6
Paradigm center CC-390
Paradigm Atom Mini
Sub paradigm SPR10
Luidsprekerkabel Sharkwire S25102R
Panasonic Plasma/ WD liveHub/ Panasonic blu-ray

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jetpack

Marantz SR6005
Paradigm monitor 9.v6
Paradigm center CC-390
Paradigm Atom Mini
Sub paradigm SPR10
Luidsprekerkabel Sharkwire S25102R
Panasonic Plasma/ WD liveHub/ Panasonic blu-ray

Marvin

Uiteraard, ik begrijp die opmerking ook niet als ik eerlijk ben.

Maar helaas kan ik je niet helpen, begrijp niet eens wat je nu precies bedoeld....  :-D

pameijer

Tuurlijk mag je een vraag stellen, maar is het allemaal wat overzichtelijker als je het in het juiste subforum doet. In dit geval dus in Home Theater omdat het om een surround receiver gaat. Dit subforum is gericht op Marantz Nieuwtjes, maar dat blijkt toch ook wel uit de titel  :-o :-o :-o

Ik begrijp je probleem trouwens ook niet. Kun je nog wat duidelijker uitleggen wat je wilt, en hoe je het nu aangesloten hebt allemaal?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin

Kom zeg, nou niet gaan lopen mauwen omdat het 'verkeerd' geplaatst is hoor.
Daar doen we niet zo moeilijk over en het kan gewoon door een modje verplaatst worden.

Maurice

Er is al een modje die het verplaatst heeft, maar ik begrijp zelf de vraag ook niet. Weet ook niet of een iphone uberhaupt wel als usb-stick ingestoken kan worden, maar heb zelf geen SR of iphone dus kan het ook niet nabootsen. Mogelijk wel een ander lid?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude