SR 7005 en Last.fm

Gestart door janhifi, oktober 09, 2011, 15:11:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janhifi

Het zou zo makkelijk moeten zijn met een marantz SR7005 op last.fm

Eerst een account aanmaken op de site van last.fm
Inloggen via de SR7005.
Maar dan;
Vaak krijg ik de mededeling dat deze service niet beschikbaar is; "This service is currently available in limited countries".
Soms krijg ik het inlog menu, maar daarna accepteer de SR7005 of last.fm mijn account niet.
Hij herkent mij niet, ondanks dat het via de website van last.fm wel lukt...


Iemand een idee waarom dit niet werkt???

janhifi

Even met Marantz gebeld: Last.fm wordt (nog) niet ondersteund in Nederland. :no:

lemon

Volgens last FM wordt de service NIET MEER ondersteund en is men er al enkele maanden geleden mee gestopt. Ik ben benieuwd wat er nu werkelijk aan de hand is. Als het nog niet ondersteund wordt zou het in de toekomst kunnen werken.

Ze hebben me nu aangeboden mijn geld terug te betalen. drie hele euro's!

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

RP

Domme opmerking misschien, maar zit die ook niet op internetradio?
Luister trouwens de laatste tijd haast naar niets anders meer!
Maar wat jouw betreft toch zeer zeker een paar flessies bier en een zakkie chips!
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

lemon

voor alle feestgangers:

hello hello pompom pompom hello hello Het is wel een beetje jammer dat het terug betaalde geld al weer op is....

Nee de internet radio en Last FM zijn verschillende dingen. Internet radio werkt goed.

still life

Citaat van: lemon op oktober 28, 2011, 16:23:48
wel een beetje jammer dat het terug betaalde geld al weer op is....


live it up !  :-D

zo gaat dat helaas: easy come, easy go..  clown1

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

lemon

#7
  HB HB Plotseling werkt Last FM. Ondanks de helpdesk info.... HB HB Ze hadden een system wijde breakdown stond op hun website en kennelijk was dat de reden of ze hebben het knopje gevonden waarmee ze een en ander konden inschakelen of ze zijn wakker geworden of zoiets.....

Helaas is het geld op voor nog een feestje...... Last FM party was real LAST FM party....