Welke tuner bij PM80MKII en CD67MKII ??

Gestart door mischa, oktober 31, 2010, 10:17:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mischa

Hallo heren (of zitten hier ook dames) ???

Om bovenstaande set compleet te maken wil ik er een passende tuner bij zetten. Welke tuner zou kwa bouwvorm goed bij de overige componenten passen?

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

JohnWx

ze passen zowiezo al niet bij elkaar de PM 80 en de CD67
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mischa

Beide Marantz  :wink:

Ik weet dat beiden uit een andere serie zijn, maar als de tuner bij één van beiden zou passen, zou dat voor mij al toereikend zijn. Het liefste zou ik de tuner passend bij de CD67 hebben, want de kans is groot dat die het dichtst bij elkaar komen te staan in een rek.

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

JohnWx

oooohhh op die fiets

St 48 St53 St 59


of een receiver uit die tijd kan je daar van alles op aansluiten SR53 SR63 enm heb je ook een tuner
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mischa

Tenk joe verie mutsj  :roll:

Dan kan ik op zoek. Wat mag zo'n tunertje nog kosten?

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

merlin

Citaat van: mischa op oktober 31, 2010, 12:49:42
Beide Marantz  :wink:

Ik weet dat beiden uit een andere serie zijn, maar als de tuner bij één van beiden zou passen, zou dat voor mij al toereikend zijn. Het liefste zou ik de tuner passend bij de CD67 hebben, want de kans is groot dat die het dichtst bij elkaar komen te staan in een rek.

Groeten,
Mischa

Ik weet niet wat het inmiddels is geworden maar een Pioneer (de mijn nll. maar die is niet te koop voorlopig) zou ook passen vermoed ik bij de cd-speler.
-ik vermoed dat je een zwart apparaat wil?-
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)

JohnWx

hij wilde een Marantz  8-)


maar ondertussen is het een receiver geworden  byebye aleen jaar gelden


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

merlin

Citaat van: John Wx op december 18, 2011, 23:42:54
hij wilde een Marantz  8-)


maar ondertussen is het een receiver geworden  byebye aleen jaar gelden

Bij het nalopen van feiten loop ik/je wel eens (of : ? per definitie) achter de feiten aan.... lol
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)

JohnWx

Citaat van: merlin op december 19, 2011, 23:57:37
Citaat van: John Wx op december 18, 2011, 23:42:54
hij wilde een Marantz  8-)


maar ondertussen is het een receiver geworden  byebye aleen jaar gelden

Bij het nalopen van feiten loop ik/je wel eens (of : ? per definitie) achter de feiten aan.... lol

ik waardeer het al komt het niet altijd zo over bij mij maar dat zegt meer iets over mij  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.