Wav bestanden afspelen op SR6004 via USB

Gestart door Vroom, juli 24, 2011, 13:52:46

Vorige topic - Volgende topic

Vroom

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en sinds enige tijd in het bezit van een SR6004 receiver. Dit weekend heb ik een set B&W CM8 speakers aangeschaft en nu wil ik daar graag het maximale uit halen. Ik wil graag Wav bestanden via een usb stick afspelen maar krijg vanuit de usb functie op het moment van afspelen alleen ruis te horen. Ik kom er helaas met de handleiding niet uit!

Ik vraag mij af of ik de juiste instellingen heb of dat ik iets over het hoofd zie? Volgens mij moet deze receiver gewoon Wav bestanden kunnen afspelen.

Heeft iemand een idee, of een opgave van de instellingen waarmee Wav bestanden kunnen worden afgespeeld?

Groet,

Jan

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vroom

Hoi Vlearmoes,

Bedankt voor je reactie.

De usb stick is FAT32 geformateerd. Overigens kunnen de Wav bestanden ook niet via een media box (speler) afgespeeld worden, ook dan geeft het bestand alleen ruis. De receiver lijkt de Wav bestanden niet te herkennen.

Gr,

Jan

Cadfael

Ik kan me herinneren dat ik wel wavjes heb afgespeeld op mijn sr6004. om even te vergelijken met mp3 nl.

Als hij het bestand niet zou herkennen dan zou hij deze ook niet zien en kun je hem ook niet selecteren.
Aangezien je dat wel kan en er alleen maar ruis uit komt zou het een technisch probleem kunnen zijn.
In de handleiding moet wel staan of je Wav moet kunnen afspelen, als dat wel zo is dan zou ik maar eens gaan informeren bij de zaak waar je hem hebt gekocht. (evt usbstick meenemen met de af en daar op een 6004 afspelen als ze die nog hebben staan.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.