Hoofdtelefoonprobleem met Marantz PM 4001

Gestart door F264, mei 23, 2011, 21:30:02

Vorige topic - Volgende topic

F264

Dag,

Mijn naam is Flip, kom uit Arnhem en ben nieuw op dit forum.
De reden van aanmelding is een probleem met mijn Marantz PM 4001 versterker.

Ik heb onlangs een nieuwe hoofdtelefoon gekocht en als ik de jack in de aansluiting plug, blijf ik de muziek via de speakers horen én in de hoofdtelefoon. Voordat ik van alles ga proberen hoop ik dat iemand een (simpele) oplossing heeft.

Ik hoor het graag!

Jeroen

Je hebt op de versterker 2 schakelaars zitten speakers 1 & 2, waarschijnlijk heb je jouw speakers op 1 zitten. Schakel deze maar eens uit dan hoor je nog alleen maar muziek uit de hoofdtelefoon.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

F264

Wat kan het toch allemaal simpel zijn..
Werkt inderdaad, bedankt voor de reactie!

Jeroen

Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject