Ervaringen met Netgear 3dhd wireless home theater kit?

Gestart door wiemelen, juli 13, 2011, 10:23:51

Vorige topic - Volgende topic

wiemelen

Hallo,

Ik heb een tijdje liggen uitzoeken hoe ik het best mijn SR7005 met het internet kon verbinden.
Na lang twijfelen zou ik toch willen gaan voor de Netgear 3dhd wireless home theater kit i.p.v. internet via stopcontact oplossing.
Naast een positieve review op hifi.nl heb ik echter nog maar weinig reviews gevonden hiervan.
(http://www.hifi.nl/recensies/4335/Draadloos-HD-Streamen-met-Netgear.html).
Heeft iemand van jullie er toevallig enige ervaring mee?

Linkje naar 3DHD kit : http://www.netgear.com/3DHD

groeten,
Kurt
Marantz SR7005
Marantz SACD KI Pearl Lite
Focal 826W
Van Damme UP LCOFC Interlink
Van Damme UP LCOFC LS kabels

wiemelen

Vandaag alles binnengekregen en aangesloten.
5 minuutjes werk en alles werkt  :lol:
Lijkt zijn geld idd wel waard te zijn hello
Marantz SR7005
Focal 826W

WimPeu

Lijkt te mooi om waar te zijn maar goed interesesse is gewekt. Ik heb achter mijn set een compleet bedraad netwerk dus daar geen behoefte maar als ik zo'n kastje boven bij mijn 2e TV zet dou ik daarmee dus zonder kabels films van mijn PC kunnen streamen?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 04, 2011, 00:14:45
Lijkt te mooi om waar te zijn maar goed interesesse is gewekt. Ik heb achter mijn set een compleet bedraad netwerk dus daar geen behoefte maar als ik zo'n kastje boven bij mijn 2e TV zet dou ik daarmee dus zonder kabels films van mijn PC kunnen streamen?

:yes:

heerlijk die optie's in het leven
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

wiemelen

Citeerals ik zo'n kastje boven bij mijn 2e TV zet dou ik daarmee dus zonder kabels films van mijn PC kunnen streamen?

Dat zou de bedoeling moeten zijn. In het artikel op hihi.nl (zie originele post) lukt het toch om via een netgear mediaspeler en een NAS een film af te spelen.
Heb zelf niet zo'n technische knobbel, maar volgens mij zou het moeten lukken als je alles in een netwerk kan hangen.
Marantz SR7005
Focal 826W