mp3 van nas naar ud5005

Gestart door Taxus7, maart 11, 2011, 20:33:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxus7

Ik wil graag met mijn android smartphone, mp3's starten die op m'n nas staan om deze vervolgens met m'n ud5005 af te spelen. Dit om te voorkomen dat ik steeds mijn tv aan moet zetten. Wie heeft hier ervaring mee en wil wat tips delen?

Niber

Klein beetje off-topic advies...



Heb hem nu zelf een dikke week, wat een wereldapparaat!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

QuattroNL

 stupid
Die Logitech Squeezebox Touch komt er bij mij ook. Super handig, wireless streamen vanaf je NAS en er zit een goede DAC in (beter als die in de Duet).

Maar Taxus7: je wilt je smartphone op je installatie aansluiten om zo mp3's te luisteren?
Dat kan zeker (al moet je me niet vragen hoe) alleen verwacht niet teveel van de kwaliteit. Via een koptelefoontje mp3's vanaf je smartphone luisteren is prima te doen. Op je installatie gaat opeens de minder goede kwaliteit van mp3's opvallen (ik zeg het voorzichtig en genuanceerd  8-))
Het ideale is dus flac bestanden (lossless audio, zelfde kwaliteit als CD) vanaf je NAS via bijv. een Squeezebox op je installatie af spelen.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB