Streamen van audio en video ervaring HDI Dune?

Gestart door Deaddust, maart 16, 2011, 09:55:14

Vorige topic - Volgende topic

Deaddust

Beste Mensen,

Was de laatste tijd erg veel rond aan het kijken naar een goede audio / video streamer omdat ik me toch afvraag of ik wel veel geld moet uitgeven aan een losse NA7004 en UD5005. Nu kwam ik het volgende apparaat tegen en ik vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft en wat jullie gedachten over dit soort apparaten zijn?

http://dune-hd.com/hd_players/current/135-dune-hd-max.html

Alvast bedankt voor jullie reacties

Vlearmoes

Hier achter de NAS   een Mede8er 400x   die ook alles afspeeld  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Niber

Volgens mij heeft WimPeu een Dune sinds kort, misschien kan je hem een vragen...

Zelf gebruik ik voor video-bestanden een AC Ryan PlayOn HD Essential en voor muziek de Logitech Squeezebox Touch.
Werkt voor mij perfect!!  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Deaddust

Heb nu ook een playon hd staan maar laatst mij blu-ray speler de deur uit gedaan dus mis nu eigenlijk iets om cd dvd blu ray op af te speken. Vind de ud5005 dus een mooi apparaat maar die dune kan meteen alles in 1 en kan de playon de deur uit.

Gok alleen dat de ud5005 beter klinkt dan de dune maar weet niet als ikbijv een vdac achter de dune zet of dit een vergelijkbare kwaliteit geeft? Heeft iemand ervaring met vergelijkare oplossingen?

Of kan ik dus toch beter doorsparen voor een ud5005 en na7004 en playon hd houden voor streaming video?

Janver

Ik sneak ook even mee op dit topic.

@Vlearmoes: speelt deze Mede8er ook 20 à 40 Gb bestanden af?

Hier kan uw reclame staan!

Marvin

Dat kan mijn HDX ook, dus mag voor een Dune geen probleem zijn.
Dune is momenteel wel één van de betere onder de media spelers.

Deaddust

1 van de betere?

Zijn er nog betere? ik kan zo niet direct iets beters vinden

Marvin

Er zijn er tien tallen op de markt, teveel op allemaal te benoemen.

HDX, Popcorn, Dune, Boxee, Ac-Ryan, zomaar even een paar namen uit het hoofd.

JohnWx

Citaat van: Deaddust op maart 16, 2011, 13:54:30
1 van de betere?

Zijn er nog betere? ik kan zo niet direct iets beters vinden

Logitech / Slim devices
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Deaddust

Ja dat is leuk spul van logitech maar het is toch echt nog steeds alleen Audio en ik vraag me af of dan de NA7004 niet op hetzelfde/beter niveau zit..

JohnWx

Citaat van: Deaddust op maart 16, 2011, 14:33:32
Ja dat is leuk spul van logitech maar het is toch echt nog steeds alleen Audio en ik vraag me af of dan de NA7004 niet op hetzelfde/beter niveau zit..

Blond  frusty sorry
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Van het rijtje wat ik net opsom is de Dune de betere.

Marvin

Marvin