Lege map SR7005

Gestart door reinier, januari 05, 2011, 11:42:58

Vorige topic - Volgende topic

reinier

Leuk alle Reacties,
Misschien ben ik niet volledig geweest,met het verschaffen van informatie.
Ik gebruik een sitecom wl368 router deze werkt perfect.
Updaten firmware gaat vlekkeloos,het zoekken naar AD new Feature gaat ook prima.
De SR 7005 is goed zichtbaar in het netwerk,dus blijf ik zitten dat hij blijft melden dat de map leeg is.
Als dit een zwak punt is van de SR7005 ben ik wel bereid om de NA7004 aan teschaffen alleen weet ik niet of deze op dezelfde wijze streamt als een SR7005 heeft iemand uberhaubt ervaring met de NA7004?
Alle reacties zijn welkom en zal proberen terug te reageren.

Reinier

Stadium III

Er zijn nog maar zeer weinig mensen die het apparaat in bezt hebben
Dus op dat punt zul je toch meer op het net moeten zoeken als het forum

MAAR mocht je geduld hebben einde van de maand heb ik hem ook en zal ik je verder proberen te helpen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

bertalting

Echt rot als iets niet werkt...

Misschien een tip:
- heb je al gekeken op avsforum.com
- of op avforums.com
- misschien een beetje tweaken in je router, poorten open zetten misschien

voor de rest geen idee

succes ermee

gr
bert

Vlearmoes

Heeft die map wel de juiste naam ??
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Flac_Streamer

Waarschijnlijk als je SR7005 de mappen toont, maar geen inhoud, dat je media-server (of je pc) het bestandsformaat niet ondersteunt.

Windows Media player bijv. can geen FLAC streamen, wel MP3 ...

Ikzelf heb ook ondervonden dat de interne Media server van mijn Freecom Network Disk geen FLAC streamt...

Mijn Sonos daarentegen (zelf ook een Music Server) kan vanaf diezelfde Freecom Network disk WEL de music afspelen... omdat de network disk CIFS/SMB ondersteunt.

Installeer ik bijvoorbeeld "Mezzmo" Media Server software op mijn PC (15d Trial versie), dan kan ik Mp3 en FLAC files vanaf de vaste schijven op mijn SR7005 afspelen.  De FLAC bestanden op de Freecom kunnen met Mezzmo ook niet...

DiMee

ik kan flac bestanden van mijn laptop afspelen via Twonky media server/player. Via windows media player lukt het eenvoudig niet, diverse codecs voor flac geinstalleerd, maar werkte niet.
Ik heb Marantz gecontact en die kwamen met Twonky media server. Ik heb deze gedownload en dat werkte.

Ik download overigens mijn flac bestanden op een externe harddisk (western digital, FAT32 geformatteerd) die ik dan aan de SR7005 koppel via de USB poort. werkt prima!