Marantz cd 6000 ose vs Marantz DV6500

Gestart door JeroenLeeuwarden, februari 16, 2011, 17:44:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenLeeuwarden

Beste mensen,

Ik ben van plan mijn setje uit te breiden met een passende dvd speler. Bluray niet echt nodig, bluraybestanden speel ik via een mediaspeler.

Ik  zie een leuke Marantz DV6500 staan op mp. Speelt ook sacd's af. Mijn vraag: is een mijn huidige cd speler beter/muzikaler dan deze dvd speler als het gaat om het afspelen van cd's?

Dank alvast voor de reacties,

vr. gr. Jeroen
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

JohnWx

Citaat van: JeroenLeeuwarden op februari 16, 2011, 17:44:51
Beste mensen,

Ik ben van plan mijn setje uit te breiden met een passende dvd speler. Bluray niet echt nodig, bluraybestanden speel ik via een mediaspeler.

Ik  zie een leuke Marantz DV6500 staan op mp. Speelt ook sacd's af. Mijn vraag: is een mijn huidige cd speler beter/muzikaler dan deze dvd speler als het gaat om het afspelen van cd's?

Dank alvast voor de reacties,

vr. gr. Jeroen

Je komt er aleen achter door het te proberen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vlearmoes

Ik denk dat de CD 6000 ose  zeker beter zal presteren als de DV6500

Wil je met een DVD speler iets in de buurt komen   overweeg dan de DV7001 uit de te koop sectie
een CD/DVD/SACD speler die op alle vlakken prima presteerd en niet zo heel veel kost  :-D
of de DV-7600

Theo
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

DV 7001 heeft iig een zeer mooi analoog bord erin zitten en zeer netjes opgebouwd
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JeroenLeeuwarden

Dank jongens voor de reacties. Het blijft inderdaad altijd een kwestie van uitproberen. Ik zoek gewoon op mp de beste 2e hands, die ook nog wat leuk bij de rest past, ff testen en wellicht kan m'n cd speler dan weer weg. Anders krijg ik wel erg veel spul in de huiskamer.
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.