NA7004

Gestart door Silvester, februari 26, 2011, 15:42:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Radiant

Ik heb het apparaat nu ongeveer 5 weken en ben echt dik tevreden. Kwalitatief is het vergelijkbaar met de cd speler. Bij sommige nummers hoor je geen verschil, en bij een paar andere nummers hoor je wel wat verschil, maar das nihil. ( en in welk voordeel dat spreekt is moeilijk te zeggen ).  Echt een heel mooi apparaat. De Ipod app. heeft +- 4 dagen geleden een update gehad. Sindsdien werkt dat ook perfect. Snap de negativiteit niet zo. Ik ben er 100% tevreden mee.  Ik zou niet meer zonder kunnen !

DigiOllie

Beste allen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb nu ook sinds enkele weken de Marantz NA7004 netwerkspeler samen met de KI Pearl Lite versterker. Het netwerkstreamen en Airplayen van een Iphone/Ipad verloopt vlot. Toch heb ik een probleem waar ik nog niet veel over gevonden heb.

Ik kan via Airplay vanop de Iphone namelijk niet mijn volume regelen via mijn iphone. Dit lukt ook niet als ik de remote App van Apple gebruik. Die Remote App regelt overigens wel het volume van mijn pc-boxen. Heel vreemd dus en ik vroeg mij af of bij andere gebruikers deze optie wel werkt? Of heeft dit te maken met het feit dat de Netwerkreceiver de versterker (volume) niet kan aansturen? Heel vreemd dat men daar dan wel weer reclame voor zou maken... Zie ik iets over het hoofd?

Verder ben ik vrij nieuw in het 'audiofiel' gebeuren, en naar mijn smaak speelt de versterker/netwerkcombo als een droom (op een paar B&W CM7 speakers).

Alvast hartelijk dank voor enige hulp/tips.