SR6004 alweer kapot

Gestart door sdijk, januari 04, 2011, 13:52:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sdijk

Net 4 weken terug van reperatie en nu alweer naar de knoppen violent1...
Ik snap er echt helemaal niets van het begon met af en toe ruis op mijn dvd kanaal toen dacht ik al dit kan nooit goed gaan en nu gaat mij geluid aan uit aan uit.

Helaas was ik hem de vorige keer bijna 10 weken kwijt nu hopen op een kortere duur, maar kan ik nog wat eisen qua garantie want hij heeft meer ter reperatie gestaan dan thuis :no:

(Toen was het HDMI board vervangen en hij heeft een firmware update  gehad!)
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800
Philips 46PFL8606 3d led TV
Connected by Monster cable

sdijk

#1
Ik zal het trouwens beter formuleren.

Ik heb deze reciever gekocht in Mei in september ging hij kapot eind november kreeg ik hem eindelijk terug en nu januari (lees vandaag) heb ik hem weer opgestuurd en waarschijnlijk zal hij ergens medio februari weer kunnen verwelkomen.

Tja zo gaat de garantie periode wel hard terwijl je er daadwerkelijk niet zoveel plezier van heb gehad.
frusty
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800
Philips 46PFL8606 3d led TV
Connected by Monster cable

xander32

Balen joh, een maandag-ochtend product of een aflatende Marantz-kwaliteit  :roll:.



Sander.

Maurice

dat is zeker pech hebben...

Bij welke dealer breng je hem? Want 10 weken is echt absurd, denk dat de dealer de receiver veel te laat opstuurt. Reparateur zit hier gewoon in Nederland en die zijn vrij rap (weet ik uit ervaring).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

10 weken moetje bij de dealer zijn
Audioservie kan het binnen 3 weken klaren en dan medewerking van de dealer

Verder zou ik voor een vervanger gaan ism de dealer
Ik heb het met de SR 7001 gehad en door goeie samenwerking met de dealer heb ik toen kosteloos deze SR 7002 gekregen
Maar dit is ook wel dat ik het er niet bij laat
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sdijk

Ik zag deze reciever toen voor een hele gunstige prijs liggen bij BCC, maar achteraf had ik inderdaad beter bij Hobo kunnen bestellen.

Ze hebben inderdaad wel gezegd dat door een vage fout van het hoofdkantoor deze reciever iets te lang daar heeft gelegen excuus blabla valt denk ik onder de high service....
Het enige wat ze er op hebben geplakt zijn de letters spoed mij benieuwen clown1
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800
Philips 46PFL8606 3d led TV
Connected by Monster cable