Welke Draaitafel ? Marantz ?

Gestart door bramdg, februari 01, 2009, 21:16:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MO

Citaat van: bramdg op februari 06, 2009, 12:59:40
De Vriendin zou content zijn met een draaitafelke in de living van 350 kg  :? en twv 89.900 €   :?

89.900 !!!! Daar kan je toch mooi een paar keer de wereld voor rond...
Maar ieder z'n ding, ook qua smaak natuurlijk  :-)
bla

MadVillain

Maarrrr! Ik heb hem op de vad show gehoord. En dan niet op de Siltech Pantheon speakers maar op de kleinere monitor speakers (2000,- voor een set).
Zelfs op die kleine speakers klonk het echt machtig mooi! mag ook wel

bramdg

Denk dat ik eens binnenkort (als ik tijd vind  :| en geld  :|) ga gaan luisteren naar een Clearaudio Emotion  :yes: draaitafel
bedankt voor de tips !!!!
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Citaat van: bramdg op februari 01, 2009, 21:16:23
Hallo,

Momenteel speel ik met een Sony PS-LX350 Draaitafel, ben wel tevreden ...maar en zijn zeker wel veel betere tafels  :-D

Ben erg onder de indruk (uiterlijk) als ik die PRO-JECT tafels zie zo minimalistisch en je ziet gewoon de snaar lopen van de motor naar de tafel.  :roll:
Zoek eigenlijk dus zo een model speler... 

Is ook zo bij de Marantz TT15S1  pompom maar wel erg veel te duur nieuw  :no:

Heeft iemand zo al eens een gelijk welk type van PRO-JECT horen spelen en hoe klinkt die tov een draaitafel gerenormeerd merk.
Heeft iemand al ooit een TT15S1 horen spelen ?

Hangt zeker allemaal nog meer af met welk element er gebruikt word  :yes:

Alvast bedankt voor de komende reacties  :-D

Bram










Niet je SONY verloochenen
Voor dat geld heb je een toppertje mooi gemaakt voor dat geld niet die losse tolerantie van die echte 1200 klonen losse kabels aansluiting etc.etc.
Alleen even op de juiste plaatsen wat dempings matriaal a la loodbitum en wat dingen vast zetten en voor af en toe een plaat HEERLIJK
Maar weet ook wel dat er beter is maar ga je dat ook er aan af luisteren ? heb zelf diversen Thorens Proje(c)kt Rega DENON gehad en dat was ook mooi maar die paar platen die ik draai
Maar heb er nu een allemans vriend element te leen erin een DENON DL-160 gewoon top heerlijk en ik heb er een GRADO 1016 of zoiets in gehad ook zeer lekker
Maar moet toegeven sommige draaitafels zijn prachtig al doen ze niks en staan ze uit


Succes verder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bramdg

Ja JWX je hebt wel wat gelijk  :-)

Wil wel eens gaan luisteren en eens gaan vergelijken hoe een andere draaitafel klinkt,
maar zal  nog wat blijven genieten van men Sony en dan laters eens (veel) iets anders kopen  :yes:

Groetjes

bram
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart


Vlearmoes

Mijn sr8002 is niet meer voorzien van een phono aansluitig
hoe lossen jullie dat op ?


met een losse voorversterker    welk en waar te koop?
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op februari 15, 2009, 08:17:45
Mijn sr8002 is niet meer voorzien van een phono aansluitig
hoe lossen jullie dat op ?


met een losse voorversterker    welk en waar te koop?


voor niet al te veel koop je een Goldring of een NAD of een Rotel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

#23
Ben geslaagd met een vivanco pa-111 voorversterker voor een speler met MM; techniks SLQ-3
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Maurice

Citaat van: Vlearmoes op februari 21, 2009, 15:40:27
Ben geslaagd met een vivanco pa-111 vorrversterker voor een speler met MM techniks SLQ-3
TTIWWP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vlearmoes

#25
 redface    Ik moet de speler nog gaan aansluiten    daarna volgen er enkele fotootjes  :yes:

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

ronbos

#26
Vorige week een Thorens TD166MKII aangeschaft (helemaal nagekeken en met nieuwe snaar)  met nieuw Denon 110 element. Gebruik als pre-amp de NAD PP2. Klinkt .... hello geweldig.    Aangesloten op Marantz sr5004. Ik hoop dat het lukt met foto bijplaatsen.