Tannoy Saturn serie

Gestart door Jeroen, augustus 26, 2010, 18:12:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Hallo, weet iemand wat de prijzen destijds waren van de tannoy saturn serie. Ik weet dat de S6 599,- gulden kosten maar ik heb geen idee wat bijvoorbeeld een S6LR of een S6C kosten. Ik weet ook niet of het verstandig is maar ik heb een stel speakers gezien op internet die uit Finlind komen en die vraagt voor 3 S6lr's 500 euro wat ik best veel vind voor 2e hands luidsprekers.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

MadVillain

Ik heb nog een zwarte S6C hier staan die stof aan het happen is.

Bied een leuke prijs en hij is van jou! :D

Jeroen

#2
Heel verleidelijk alleen met 1 speaker kan ik niet echt testen of dat is wat ik zoek. Als je er nou 2 had gehad dan had ik zeker interesse. Zeker een paar zwarte want die kom je niet zo snel tegen.
Zodra ik een 2 tal tegenkom zal ik weer eens informeren of je deze nog hebt want ik heb er dan wel een nodig.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Dennis E36

Citaat van: Jeroen op augustus 26, 2010, 22:42:48
Heel verleidelijk alleen met 1 speaker kan ik niet echt testen of dat is wat ik zoek. Als je er nou 2 had gehad dan had ik zeker interesse. Zeker een paar zwarte want die kom je niet zo snel tegen.
Zodra ik een 2 tal tegenkom zal ik weer eens informeren of je deze nog hebt want ik heb er dan wel een nodig.

Gr. Jeroen

Je zou een keer bij mij kunnen komen luisteren, om te bepalen of het uberhaubt het geluid is wat je zoekt.....Ik heb de Saturn S8's hier staan....
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Jeroen

Hoi Dennis, waar woon je ergens? Misschien is het de moeite waard om inderdaad een keer te luisteren naar deze luidsprekers. Tussen de S6 en S8 zal niet zo heel veel verschil zitten of wel (de s8 zal wel lager gaan)?
Ik heb in het verleden de S6 gehad samen met een S6clr en ik vond toen het geheel wat saai en laidback klinken alleen ik denk dat ik toen beter niet de luidsprekers had kunnen verkopen maar de versterker en de cd speler kunnen inruilen voor iets anders.

Gr. Jeroen

Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp