ernstige storing forum

Gestart door Maurice, juni 03, 2010, 23:07:13

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Citaat van: lo op juni 07, 2010, 16:45:49
Dat houdt dan in dat het aangezicht van het forum weer terug naar af gaat?

groet,

lo
Jep....
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ik ga zo beginnen, wish me luck ....
Rev. Maurice

Mexicaanse Hond

Good luck, Maurice! Kun je het niet beter tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal doen?  :wink:

lo

Good luck Maurice!!!
Op dit moment zit ik alweer in het oude format. Effe wennen maar wel te doen hoor.
Succes notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Inhoudelijke opmerking:

Op dit moment constateer ik dat er van diverse woorden die al geschreven waren in het verleden alleen nog  maar de 1e letter is te zien. Bijv de Z van Zundapp in het topic Marantz CD11LE en aarde: "Volgens mij was het een Z".
Tevens had ik ergens een redface aan het begin van een zin gezet en die wordt als geschreven tekst met een rood kruisje neer gezet. Verdorie net nog even gekeken en hij staat er weer gewoon. Zelf probleem oplossend forum aan het worden, daar zal Maurice blij mee zijn :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Zelfs het overzicht met recente berichten voor de slow-chatters onder ons is er weer!  pompom

lo

Effe checken want ik was nog niet zover. Tsja Slow-chatter hè :-D

groet,

lo

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

joep

Zei net nog tegen Paris Hilton, het toch om de inhoud vrouwke.

Maurice

Ik gooi deze op slot, verdere opmerkingen kunnen in de upgrade topic!
Rev. Maurice