dv4001

Gestart door silencer, mei 11, 2010, 12:55:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

silencer

Goedendag mensen,

Het volgende probleem doet ons hier voor in de familie en aangezien ik (bijna) alle forums gelezen heb en niet tot een antwoord kom bericht ik het volgende.

Ik heb  een marantz dv4001 met hdmi aansluiting.

Deze heb ik aangesloten op mijn samsung 32B6000. Nu heb ik een zelfgemaakte vakantie dvd die hij prima afspeeld zowel beeld als geluid. Alleen als ik een normale dvd afspeel krijg ik alleen geluid.

Heel af en toe krijg ik wel beeld maar dat is nog maar 2 keer voorgekomen.

Iemand enig idee? Ik kan wel gelijk nieuwe hdmi kabel kopen maar d8 laat ik eerst even rond vragen.

Hopelijk enige reactie.

Groeten,

Friso


Vlearmoes

Kan dit met de Pal/ntsc schakeling/instelling van doen hebben ?
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

silencer

Weet ik niet.Ik heb een stereo pm7001 versterker dus kan daar ook niet veel aan instellen.

Het stomme is hij heeft het wel een keer gedaan en heb wel beeld via mn vaskantiefilm.

Denk dus niet dat de dvd speler stuk is of de hdmi kabel slecht is


silencer

Zou het komen omdat de dvd speler een hdmi 1.0 aansluiting heeft en de tv een 1.3?

Maurice

Het lijkt mij toch elders te zitten. Een slechte hdmi kabel kan, maar ook mogelijk een instelling in de dvd-speler zelf.
Reset desnoods de dvd-speler naar factory defaults.

1.3 is altijd backwards compatible met lagere versies, dus dat mag geen probleem zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

sattie

En wat doet ie op scart ?

sattie

Heb je het al geprobeerd dan ?

Marvin

Citaat van: Willem-A op juni 01, 2010, 18:34:47
Ik zie de vraagsteller niet meer.
Dat gebeurd vaker op de forums, even het licht gezien en een forum raadplegen om vervolgens niet meer terug te komen. Het is niet anders....  :lol:
Met een openingspost doe ik vaak niet al te veel moeite, eerst zien of er wel echt interesse is voor de aanwezige kennis...

Marvin

Kieskeurig is in mijn ogen niet te vergelijken met een 'echt' forum als dit forum, hififorum en audiofreaks.

Maar daar mag iedereen anders over denken natuurlijk...  :-D

Marvin

Als je gezondheid er onderdoor gaat is het tijd om een muziekje te luisteren, kies die ook keurig en zorgvuldig uit. :lol:

Een forum is ook maar een forum, daar horen onzinnige berichten bij.
Hier, -en bij die andere twee, word je daar goed op afgerekend.
Kennis is macht....  :wink: