pm 14 mkII KI

Gestart door brambo, maart 23, 2010, 08:14:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis E36

Gefeliciteerd met de aanschaf!!!! Heb je de hele set gekocht of alleen de PM.
Voor een mooie prijs gehad denk ik, gezien wat hij vroeg voor de gehele set.

Waar speelde je voorheen mee?


TTIWWP
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

brambo

twas 1000...
Ik heb de rest er inderdaad bij "gekregen", maar dit was niet echt van belang voor me.
hiervoor met een technics die niet zwaar genoeg was.
toch wel tevreden met de mooie verandering

lo

Gefeliciteerd en geniet ervan. Mooi ding zo'n PM14 :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MO

Mooi hoor.
Nu maar foto's gaan schieten...  :-)

Chrees!
bla

brambo

zeg,

moet er normaal geen lampje branden in het glaasje van de temperatuur?

kdt

ja, in de "oude" modellen zit een lampje en in de nieuwere modellen een blauwe led.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

Dennis E36

Citaat van: brambo op maart 31, 2010, 17:22:26
zeg,

moet er normaal geen lampje branden in het glaasje van de temperatuur?

Jawel, het moet helemaal geel verlicht zijn.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Citaat van: brambo op maart 31, 2010, 17:22:26
zeg,

moet er normaal geen lampje branden in het glaasje van de temperatuur?

Even een klein tikje tegen het glaastje geven met en knokkel. Misschien is fiting van (buis?) lampje vervuild.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

brambo

iemand al zo'n lampje vervangen?
gemakkelijk te demonteren?
en welk type lamp zit er in?

brambo

weet iemand wat eigenlijk de juiste prijs is voor zo'n pm14 mkII?
en van welk bouwjaar is die ongeveer?

Dennis E36

Citaat van: brambo op april 01, 2010, 13:32:36
weet iemand wat eigenlijk de juiste prijs is voor zo'n pm14 mkII?
en van welk bouwjaar is die ongeveer?

Ik denk dat jij een hele scherpe prijs betaald hebt. Gezien je die andere 2 componenten kunt verkopen.
Gangbare prijs voor de 14MkII KI is toch wel tussen de €1000 en €1200 euro.
Bouwjaar kan je in het serienummer zien. 3e en 4e cijfer. Zal vermoedelijk uit 2000 of 2001 zijn.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

brambo

voor de tuner ben ik akkoord, maar wat de dvd speler betreft...
hij wil niet luisteren naar de commandos van de afstandsbediening. Uitgezonderd als de power af ligt, dan doet die het wel.  Bvb power ligt af en duw op eject : schiet aan en opent.  Power ligt aan en duw op eject : NIETS
raar geval hoor
dit geld ook voor alle andere commandos
iemand al zoiets meegamaakt?

Darkman

Volgens mij doe jij iets verkeerd of snap je die ab niet helemaal, Touchscreen ab's zijn vaak learning abs, niet in de zin dat jij ze kunt programmeren voor meedere apparatuur ( wat vaak ook kan) maar meer in de zin dat jij er mee moet leren werken :P  Wellicht handig om toch een handleiding voor die RC5000 of wat het ook is te downloaden :) wellicht dat Marantz je er mee kan helpen ? Succes  8-)
Knowledge is not power, Knowledge applied is power

birdy

Citaat van: brambo op april 01, 2010, 07:55:27
iemand al zo'n lampje vervangen?
gemakkelijk te demonteren?
en welk type lamp zit er in?

Kijk hier maar eens, die heeft het ook gedaan! We horen wel of het je gelukt is! Even knutsellen dus violent1

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=17669.0
Muziek moet je niet horen, maar moet je voelen!
Marantz PM-10, Marantz SA-11 S2,  Marantz ST-15, Marantz SR-6004, Marantz BD-7004, B&W 804 D3, B&W Nautilus HTM2,  B&W LM1, Panasonic Plasma TX-P42VT30E, Philips AF977

brambo

Citaat van: Darkman op april 23, 2010, 10:27:58
Volgens mij doe jij iets verkeerd of snap je die ab niet helemaal, Touchscreen ab's zijn vaak learning abs, niet in de zin dat jij ze kunt programmeren voor meedere apparatuur ( wat vaak ook kan) maar meer in de zin dat jij er mee moet leren werken :P  Wellicht handig om toch een handleiding voor die RC5000 of wat het ook is te downloaden :) wellicht dat Marantz je er mee kan helpen ? Succes  8-)

ik heb het over de originele afstandsbediening van de dvd speler