verschil cd spelers

Gestart door todiroy, april 04, 2010, 17:35:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

todiroy

Hallo,

Ik ben een leek wat betreft hifi apparatuur,momenteel gebruik ik mijn PS3 om blue ray en cd's af te spelen.
Ik heb gezien dat Marantz verschillende modellen heeft om cd's af te spelen,is er dan zoveel verschil in geluidsweergave tussen deze spelers?
Momenteel gebruik ik een SR4003.

Mvg,Tom
SR4003
PM8003
SA7003
BD7004
2x MA500
MF M1 DAC
Sonos zp90

JohnWx

Citaat van: todiroy op april 04, 2010, 17:35:12
Hallo,

Ik ben een leek wat betreft hifi apparatuur,momenteel gebruik ik mijn PS3 om blue ray en cd's af te spelen.
Ik heb gezien dat Marantz verschillende modellen heeft om cd's af te spelen,is er dan zoveel verschil in geluidsweergave tussen deze spelers?
Momenteel gebruik ik een SR4003.

Mvg,Tom
"

Dat kan je alleen maar doen door zelf te luisteren
Hier kan je dat gerust aangaan en vertellen dat jij dat vind
Op sommige andere fora word je bestempeld als iemand met lepra of melaatsheid
Als jij iets waar neemt wat jij beter vind en je vind het de koop waar absoluut doen

Je kan altijd vragen als mensen ook een vergelijkende ervaring hebben of juist niet voor advies

Zo zijn er ook wel is pareltjes die heel weinig kosten en gewoon zeer goe klinken en dan niet alleen Marantz waaronder ook nog wel is dvd spelers uit de eerste tijd

oftwel stort je in de hobby die HiFi heet en vooral veel genieten en lekker over ouwehoeren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 stupid

Volledig mee eens wat JWX schrijft.

notworthy notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

kdt

Er is maar één die iets mooi vind (of juist niet) en dat ben jezelf. Er is geen "belachelijke" apparatuur, en door de tijd heen zul je merken dat je steeds hogere eisen gaat stellen aan het geluid, en dat is dan de hifi-hobby ..... die ons allen bezig houdt.  :-)
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215