ALLES WERKT!
Het probleem lijkt de HDMI kabel te zijn die liep van de receiver naar de TV. Ik heb de HDMI kabel van de PS3 gebruikt en toen kwam ik wel in het GUI van Marantz op de tv. Hier heb ik gelijk maar de inputs op 720p gezet. Hierna de receiver gezet op VCR en ik had beeld en geluid
. Waarom ik denk dat de HDMI kabel het probleem is? Omdat die kabel nu tussen de PS3 en receiver zit en ik geen beeld/geluid krijg via de PS3 (input: BD). Heel misschien moet ik de PS3 resetten naar default maar ik verdenk toch echt de HDMI kabel. Helaas heb ik geen hdmi kabel over waardoor ik dit nog niet kan testen.
Toen de achter luidsprekers gekoppeld en de receiver op surround gezet. Ook hier komt nu geluid uit
.
Echter nog een paar dingen/vragen:
- Standaard staat de tv op stereo. Welke uitzendingen zijn dolby? Ik vraag me af of hij dan automatisch switcht naar dolby.
- Muziek vanaf de iPod is ook standaard stereo wat ik niet kan aanpassen. Klopt dit?
p.s. Ik moet alles nog goed opstellen en afregelen maar daar heb ik de komende tijd nog voor. Voor nu werkt alles gelukkig! Wederom bedankt iedereen voor de hulp!
EDIT (21:56):Het probleem is ZEKER de hdmi kabel. Ik heb nog een HDMI kabel gevonden bij het Ziggo pakket. Die aangesloten aan de PS3 en hoplaaa het werkte
. Na al die jaren weer eens echt surround. De kogels en explosies van de blu-ray Tears of the Sun komen nu echt vanuit alle richtingen. Voor veel van jullie waarschijnlijk normaal maar mijn vorige set was niet zo surround
.