marantz 140 reparatie

Gestart door HAL9000, januari 26, 2010, 21:01:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

Ik kreeg een marantz 140 in mijn  handen. Deze meneer heeft hem op marktplaats gekocht van iemand die melden dat het rechter kanaal soms niet wilden spelen.  Ik heb de versterker hier nieuwe elko's gegeven. Alle bindingen aangedikt. En wat afstel werk verricht. Speelt als een zonnetje..


protect oud

Nieuwe elko's en relais schoongemaakt .


`eindversterkers zagen er wel wat versleten uit qua print bindingen.


Na wat engelen geduld en print cleaner komt het origineel er weer bovenuit.




Ook heb ik de 140 op vol vermogen getest, alles werkten weer naar behoren zonder gekraak of uitval.






Echt een tank!!!  

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

viceadmiraal61

heel mooi zou jij een foto willen maken van een vu meter mooi in beeld en sturen naar info@sts-digital.nl
al vast bedankt

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 26, 2010, 21:55:09
heel mooi zou jij een foto willen maken van een vu meter mooi in beeld en sturen naar info@sts-digital.nl
al vast bedankt


Fritz goes vintage ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

farmall

Hartstikke goed gedaan notworthy, wat een verschil met de printjes voor en na de behandeling, zag er eerst inderdaad slecht uit en nu weer als nieuw :-D.
Het leuke is dat ik de eigenaar van deze 140 ben hello, ik heb hem nadat ik hem bij je opgehaald heb meteen aangesloten en getest, klinkt weer als nieuw, erg goed gedaan.
Ik heb het idee dat ik hier nog erg lang van ga genieten.
De 140 speelt nu op een 1060 en de bijbehorende tuner 104.
Als ik de 3200 voor een leuke prijs tegen kom wil ik deze aanschaffen aangezien deze officieel bij de 140 hoort.

Bedankt nog voor je goede service en uitleg, dit geeft echt plezier in je hobby :-).

Marcel.