marantz sr6003 probleem

Gestart door sperwer, december 21, 2009, 13:34:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sperwer

Sinds een aantal maanden ben ik in bezit van de geweldige sr6003 maar ik heb wel het volgende probleem
de receiver schakelt soms 1 tot 2 keer per dag uitzichzelf (je hoort 2 klikken)hij gaat dan van dts of andere surround instelling(tijdens spelen dvd)terug naar stereo en gelijk weer terug naar de orginele instelling tijdens afspelen
tijdens luisteren naar de radio in stereo schakelt hij ook je hoort 2 klikken ik heb nog niet zo snel kunnen lezen wat op de display verschijnt (dit gebeurt ook 1 tot 2 keer per dag)ik vermoed dat hij dan ook even een andere instelling automatisch kiest
contact gehad met marantz die weet het niet en zegt breng hem ter reparatie naar de dealer,nu vind ik het probleem niet van dien aard dat ik 6 weken zonder wil zitten
heeft iemand een suggestie de bekabeling is al gecontroleerd het lijkt mij een geheugen kwestie
ik heb hem ook al een keer gereset

Marvin

zo snel mogelijk richting dealer en laten repareren dat ding.....

anders openschroeven en zelf kijken of je wat door kan meten en wat kan solderen, weg garantie weg Marantzie.....  :-D

enige oplossing, laten na kijken...

Stadium III

Citaat van: marvin op december 21, 2009, 13:45:04
zo snel mogelijk richting dealer en laten repareren dat ding.....

anders openschroeven en zelf kijken of je wat door kan meten en wat kan solderen, weg garantie weg Marantzie.....  :-D

enige oplossing, laten na kijken...


Idd meteen weg die handel
bij je dealer een leen toestel vragen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thepioneer

Zet hem eens een dag zonder stroom, stekker eruit en laat hem maar even resetten. Kan zijn de de relais in de war zijn en doordat ze een eigen voeding hebben blijven ze in de war.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Marvin

en dan over een jaar, wanneer je garantie verlopen is, een nieuwe kopen omdat het voorval zich wéér voordoet?