Thx voor je reactie!
Het zit zo, ik moet gewoon een subwoofer hebben. Ik heb altijd een yamaha yst sw160 met mission 780's gehad, die sub vond ik altijd goed klinken maar was te groot qua afmetingen. Die heb ik een poos geleden verkocht.
Sindsdien gezinsuitbreiding gehad etc etc en eigenlijk bij mezelf besloten dat ik geen sub meer hoefde te hebben. Wel geexperimenteerd met wat andere speakers (mission 753, 733i), maar ben weer teruggegaan naar boekenplankspeakers, de 751f's. Erg mooie speakers, alleen ik realiseer me nu dat ik body mis. Ik moet dus een sub hebben.
Voorwaarde is wel dat ie klein is en m'n budget is onder de 400 euro, maar liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
De rel quake II vond ik eigenlijk ideaal qua formaat, maar wel te prijzig. Op marktplaats kom je ze tegen voor tussen de 250 en 300 euro. Ik heb gekeken naar andere merken, en ben nu de bk gemini II tegengekomen. Ideaal qua formaat EN prijs. Plus goede recenties.
Ik sta op het punt er 1 te bestellen. Heb contact gehad met RA Subs, levertijd is rond de 4 weken.
De sub ga ik enkel voor muziek gebruiken, ik ga hem aansluiten op een Marantz PM17 mkII. Die heeft een pre out, dus ik vraag me af, is het aansluiten via de pre out beter? Of via de speaker out van de versterker?