Films streamen op Marantz AV8003

Gestart door waterman, maart 26, 2009, 21:45:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

waterman

Hallo Allemaal,

ook dit forum ontdekt.

Ik heb een AV8003 en wil hiervan de netwerkfunctie gebruiken. MP3's afspelen gaat prima met zowel Media Player 11 als Twonky Media Server. Als ik echter films probeer af te spelen krijg ik continu de melding "unsupported media type". De bestanden die ik probeer te openen, zouden wel door de AV8003 herkend moeten worden (mpg, m2ts,ts enz). Wie heeft hier meer ervaring mee ?

Mijn software van de AV8003 is up to date

Alvast Bedankt !

Emile

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MadVillain

Hoe heb je alles aangesloten?

Heb je audio via optische kabel? Je kan dan het beste media player classic gebruiken icm ffdshow en ac3filter. Dan kan je in ac3filter "use spdif"inschakelen zodat het decoden van audio door je receiver wordt gedaan en niet door je pc.
Dat lostte bij mij het probleem in het verleden op.

Gebruik je andere mediaplayers dan kan je in de opties het beste nakijken of er een mogelijkheid is om dan spdif in te schakelen.

waterman

Het probleem zit niet in het audio gedeelte. Ik heb het idee dat mijn AV8003 de videobestanden niet herkend. Daarom ook de genoemde foutmelding. :x

BernHardN

Citaat van: MadVillain op maart 26, 2009, 22:51:41
Hoe heb je alles aangesloten?

Heb je audio via optische kabel? Je kan dan het beste media player classic gebruiken icm ffdshow en ac3filter. Dan kan je in ac3filter "use spdif"inschakelen zodat het decoden van audio door je receiver wordt gedaan en niet door je pc.
Dat lostte bij mij het probleem in het verleden op.

Gebruik je andere mediaplayers dan kan je in de opties het beste nakijken of er een mogelijkheid is om dan spdif in te schakelen.

Dan is VLC nog net wat makkelijker, deze heeft ook een stream functie  :-D

Slashhead

Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar vaak is het zo dat bij apparaten die samenwerken met windows media player dat je "media delen" moet inschakelen in windows media player. Daarvoor moet je receiver wel aan staan.
Deze optie vind je in media player via > meer opties.. > media bibliotheek. Selecteer je amp.

Ik heb deze versterker niet, maar stream wel via een XBOX360 en dan moet het op die manier.