Citaat van: sattie op december 19, 2008, 17:38:00
Tja en nu is je garantie vervallen, omdat er door een onbevoegde is in gewerkt.
Best jammer dat je het zo oplost en gewoon niet naar de winkel toegaat waar je hem hebt gekocht.
Als je er een vb plaatje erbij had gedaan waarbij de klacht optrad, was het zeker goed gekomen.
Het was misschien wel goed gekomen, maar ik heb nogal slechte ervaringen met de garantie reparaties. Mijn vorige DVD speler (H/K DV47) was al stuk bij het uit pakken. Ik had deze bij de MM (50km verder op) gekocht. Geen probleem meneer en ik kreeg zo een nieuw exemplaar mee. Mooi geregeld, alleen deze was ook niet goed. Weer 2 keer 50km reizen. Nog steeds niet goed. (ik zal je details van de problemen besparen). Toen wilde ik graag mijn geld terug. Ik wou dat ook wel terplekke in een andere DVD speler steken. Kon niet, hij moest eerst 3 keer voor reparatie opgestuurd zijn geweest binnen de garantie termijn en dan pas zou ik mijn geld terug kunnen krijgen. Aangezien ik de eerste keer een compleet andere speler had mee gekregen gold dat niet als reparatie. ik moest dus nog 2 keer hem op laten sturen voor ik mijn geld terug zou krijgen. Ik was al 3 (=300km) keer naar Groningen gereden voor deze speler inmiddels. (1 keer om hem te kopen, 1 keer om hem om te ruilen en 1 keer voor de eerste reparatie...) mijn vertrouwen in de speler was al op het nul punt gedaald.
Nee geef mij deze optie maar. Bij dit bedrijf dat leeft puur van reparaties en dus ook geen enkele belang heeft bij de verkoop van evt een nieuw apparaat. Daarbij, geen tig keer, door overwerkte TNT'ers, heen en weer gesmeten apparaat. Maar gewoon zelf even brengen en weer ophalen!!
De 7001 speelt weer als een zonnetje. Fluister stil zoals ik hem ook ken.