Is dit mogelijk?
Ik heb een sr5200 met 2 vivace's '94 als fronts. Had er eerst ook nog een magnat subwoofer bij (weet niet meer welke heb em een tijd geleden verkocht) maar als ik het laag over de vivace's laat lopen vond ik het 10x beter klinken (zal wel niet een al te beste subwoofer geweest zijn dan misschien).
Het probleem is alleen dat de rest op s-direct zoveel beter klinkt dan als die uit staat maar zodra je die aanzet doet de sr5200 geen laag meer over de fronts (alles staat dan op yes in het menu inclusief de subwoofer, onveranderbaar).
Er is voor zover ik weet geen manier dat anders op te lossen dan een goede subwoofer te kopen maarja, die centen he
en misschien had iemand daar een andere oplossing voor?
Andere vraag overigens: ik heb de fronts op mijn pm84 aangesloten en die zit met pre-out op de sr5200 aangesloten. De pm84 heeft niet echt een aansluiting daarvoor maar ik heb em gewoon op de aux1 gezet, voor cd's zit ie gewoon direct op de cd-speler aangesloten.
Mijn vraag is, moet ik als ik de pm luister via de pre-out van de sr5200, het volume van de pm helemaal opendraaien? Ik heb echt geen idee en daarom zet ik em nu op de helft open en gebruik dan de sr5200 gewoon als voorversterker en regel het volume daarmee.
Sorry als het niet helemaal duidelijk is uitgelegd, ik kom nog maar net kijken in de wereld van de audio dus ik heb nog een boel te leren