Voorstellen : Set met gemak JohnWx

Gestart door JohnWx, augustus 20, 2022, 14:24:22

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Doe alles met een NOKIA tv box ideaal ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

JohnWx

Een lekkere recht toe recht aan versterker van ROTEL waar we vroeger mee de demo's deden en maar denken dat de Accuphase het was   :-D  hello  :angel:

Kan ook wel eigen foto's maken maar vind dit rode velours zo gei. met kerst in aantocht   notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Citaat van: JohnWx op december 16, 2024, 11:16:00Een lekkere recht toe recht aan versterker van ROTEL waar we vroeger mee de demo's deden en maar denken dat de Accuphase het was   :-D  hello  :angel:

Kan ook wel eigen foto's maken maar vind dit rode velours zo gei. met kerst in aantocht   notworthy

Die Rotel versterkers hebben toch ook een goede kwaliteit printplaten?
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Weer wat anders leuk gescoord

Cambridge Audio Minx Xi

JohnWx

We gaan verhuizen van Tiel Naar Maarssen ivm eventuele CADASIL (kans is erg groot de hele familie heeft het van mijn moeders kant en mijn zus heeft het nu ook)

We gaan van een mooie grote hoekwoning met losse grote garage waar je een huis van kan bouwen naar een bijna nieuw appartement alles gelijkvloers lekkere tuin en dicht bij de kids en aanhang en mijn wieler vrienden in het Gooi.

Daarom maar gelijk een paar Mission Monitoren gekocht die mij altijd bij is gebleven en altijd gebruikte we deze op veel demo's en club avonden en toen we Rik Stoet buizen verkochten een mooie combi

Gister waren we de winnaars want dat moet je wel zeggen vandaag de dag met een huis kopen gewoon een ton overboden anders hadden we hem niet, gekke wereld

JohnWx

Mission 780

Frits Denon

Dat klinkt wel als een stap wegens dringende redenen. Maar goed dat je er iets mee doet. Ik hoop dat het een fijne plek voor je wordt en je kunt blijven genieten van veel moois en fijne audio. Eerste stap gelijk al gezet, zie ik. :-)
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

RHK

Hopen dat het straks allemaal met de gezondheid beheersbaar blijft. 1 ton overbieden, total madness, maar je kon niet anders.
Positieve stappen gezet.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3-Atmos*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* RelT9x sub* Hepta Bariton sub*Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*
5.2.2

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

JohnWx

Citaat van: RHK op maart 22, 2025, 14:12:34Hopen dat het straks allemaal met de gezondheid beheersbaar blijft. 1 ton overbieden, total madness, maar je kon niet anders.
Positieve stappen gezet.

Gaat echt nergens meer over

Het is zelfs nu binnen paar weken staat iets voor 299 gaat voor 450 kansloos