Goede naamiddag,
Ik weet niet goed hoe te beginnen...ik ben in het bezit van 2 SR 14 versterkers een MK2 en een sr14...deze laatste heeft gedurende 2 jaar perfekt gewerkt, tot op een dag dat ik in openlucht het volume een beetje te hoog gezet had met als resultaat dat hij in beveiliging gegaan is.....het beest opengedaan...en de volledige eindtrap eruit..na verschillende metingen volledige kortsluiting van de 2 Sanken eindtransistoren, 2 pre drivers volledig weg...en verschillende weerstanden doorgebrand ook de 0,1 ohm weerstanden...alles nieuw besteld..originele Sanken To200 alles netjes nagekeken....eindtrap er terug ingebouwd....ik heb geen luidsprekers aangesloten...bij het onder spanningzetten
onstaat een echt vuurwerk!en rook....alles weer eruitgehaald...de 2 eindtransistoren zwartverbrand! de koperen plaat die de eindtorren bedekt is zwart..bij het nameten meet ik 0 ohm tussen de kollektor en de buitenkant dat zwartverbrand is! onbegrijbelijk...alles weer opnieuw besteld....alles weer veranderd...bij het inschakelen....weer....vuurwerk!...de tweede, de MK2 die ik defekt gekocht had met 1 kanaal ook alles vernieuwd met hetzelfde resultaat!! weet niet meer wat gedaan nu....help!