SR5006 met Synology DS212

Gestart door GdG, februari 19, 2012, 11:01:55

Vorige topic - Volgende topic

GdG

Na enig speurwerk ben ik van plan de volgende combinatie aan te schaffen:

- SR5006
- Ikon 6 MK2
- Synology DS212

Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met het gebruik van deze NAS (of uberhaupt Synology) en de SR5006. Is het mogelijk de bestanden op de NAS af te spelen via Ipod bediening? Is snel een selectie te maken van de verschillende albums welke op de NAS staan?

pameijer

Gaat ongelooflijk makkelijk en goed met deze combi! De SR5006 heeft Airplay, zodat je alles vanaf je iDevice kunt streamen naar je hifiset. Synology biedt een superapp voor iOS aan, DS audio. Daarmee kun je je hele muziekcollectie van je Synology streamen. Zie hier voor meer info: http://www.synology.com/dsm/DS_audio.php?lang=nld
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

GdG

Tnx. klinkt als een goede combi. Nu eerst maar eens naar die Icon 6 MK2 luisteren. Eens horen of deze de muziek echt brengen.

Faxe

Ik heb de SR7005 en DS211j combi. Werkt prima en naar volle tevredenheid. De combinatie waar je naar aan het kijken bent kan functioneel gezien hetzelfde.