Interessant topic dit...
Was ook eerst zinnens een T8 te bestellen, maar ben dan beginnen rondneuzen op hun site en daar wat losse ventilatoren gevonden die middels een aparte controller, dezelfde die in de t8, s8, t9,....zit denk ik, kunnen gestuurd worden. De temperatuursonde kan overal in je kast bevestigd worden. Je kan tot zes fans aansturen, 4 usb aansluitingen, dus in realiteit, vier aparte fans. Infinity heeft ook dubbele fans te koop, vandaar de zes als maximale belasting denk ik.
Heb nu van een ander merk, Noctua, Oostenrijks, gekende naam uit de pc-modding-wereld, twee 20 cm usb-fans besteld, infinity heeft max 14cm dacht ik, deze draaien tegen 800tr en geven max 18db. Ben zinnens eentje op de sr7011 en RMB1575 te leggen, en eentje in de achterwand van de kast. Als de test ok is bestel ik de controller én mss nog een tweetal fans extra-je weet nooit wat de toekomst brengt.
Bij mij past een T8 echt maar net in de kast, daarom de zoektocht naar een andere oplossing.
In ieder geval, bedankt voor de heads-up, want idd, als je je toestellen een beter, koeler leven kan geven voor een paar honderd euro investering, dan is dat eigenlijk een no-brainer!