Anti burn in dvd content

Gestart door WYWH, december 16, 2007, 11:46:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WYWH

Forummers,
Ben voor mijn ouders ht setup in hun nieuwe huis aan het verzorgen en ik wil graag de plasma wat voorsprong geven op zijn 200 uur burn-in tijd. Nu weet ik dat er op het internet gratis dvd content te downoaden is die je kan fikken op een dvd-r. Ik kan alleen zo snel deze bestanden niet vinden. Iemand een link voorradig?
Thanks,
Ramon

Stadium III

Wat voor plasma wil je aanschaffen voor je ouders ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WYWH

Hoi Rob,

Is reeds aangeschaft: de Pana 37inch

Heb de link al gevonden:http://www.eaprogramming.com/

Stadium III

dan zal het met het inbranden zeker wel meevallen

Rustig aan met het contrast en dan komt het zeker goed !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WYWH

Heb ze op hun hart gedrukt dat de eerste 200 uur films met zwarte balken een no go zijn en gelukkig is UPC nog niet opgeleverd. Dus de zenderlogo's zijn er niet!

Stadium III

Dan gaat het allemaal goedkomen

Met mijn oudere pioneers had ik met films nergens last van ook niet van de balken maar met logo's wel

Heb al meerdere panasonic's gezien en altijd goed ! hello
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WYWH

Ik sta echt versteld van de kwaliteit van de panasonic plasma's.
Voor het geld van een G8 pioneer koop ik wel twee full HD plasma's die de pioneer's aardig naar de kroon steken.
Chapeau voor Pana!

Stadium III

Citaat van: WYWH op december 17, 2007, 22:50:29
Ik sta echt versteld van de kwaliteit van de panasonic plasma's.
Voor het geld van een G8 pioneer koop ik wel twee full HD plasma's die de pioneer's aardig naar de kroon steken.
Chapeau voor Pana!
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

SoundZ

www.joox.net

Maar is een computer met een leuke screensaver ook niet een optie?

WYWH

Nah niet echt oplossing: staat in de woonkamer en waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met zo een disc in de dvd-speler?
Ouders hebben er al trouw 80 uur opzitten ;-)


dmeerpa

Gewoon de hele nacht ruis opzetten lukt ook.
Als je met een PC overweg kan, kan je zelf een DVD-Video maken (met behulp van programma's zoals Nero Burning Rom). Je kan een foto slide show omzetten naar film, als foto's neem je een scherm die volledig gevuld is met eenzelfde kleur, je maakt zo verschillende prenten elk met een eigen kleur, desnoods beperk je je tot de RGB, wit en zwart, je laat die dan 1 of 2 seconden staan, en gaat dan naar de volgende prent.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150