SR7007 en Deezer

Gestart door sonsan, december 10, 2020, 11:16:23

Vorige topic - Volgende topic

sonsan

Ik maak nu gebuik van Spotify Connect i.c.m mijn SR7007. Ik wil eens kijken of een andere streamingsdienst die flac gebruikt een hoorbaar resultaat opleverd.
Nu heb ik positieve ervaringen gelezen over Deezer Hifi maar hoe krijg ik deze naar mijn receiver gestuurd? De SR7007 heeft geen ingebouwd HEOS.
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  Performance 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

B67

Via bluetooth zou het kunnen.

JohnWx

Citaat van: B67 op december 10, 2020, 18:48:01
Via bluetooth zou het kunnen.

Dat is gecomprimeerd Blauwe Tand
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

sonsan

Citaat van: John Wx op december 10, 2020, 20:17:17
Dat is gecomprimeerd Blauwe Tand
En de SR7007 heeft geen Bluetooth.
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  Performance 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

JohnWx

Citaat van: sonsan op december 10, 2020, 20:21:16
En de SR7007 heeft geen Bluetooth.

Via een BT adapter  :-)

Op via Chromecast Audio en je tablet gsm of pc laptop

sonsan

Kan dat alleen met een Chromecast Audio of ook met een Chromecast V3?

JohnWx

Citaat van: sonsan op december 10, 2020, 22:11:52
Kan dat alleen met een Chromecast Audio of ook met een Chromecast V3?

Geen idee Chromecast audio wat niet meer gemaakt word gaat digital naar een DAC

Neem aan de de normale Chromecast ook nu voor audio werkt via hdmi