Hallo .......... Leon is de naam.
Ik vind de site prettig werken. Mooi van opbouw. Redelijk eenvoudig om alles te leren vinden (navigeren).
Maar uitsluitend complimenten maken een site niet beter. Dus hier wat punten die ik zelf ben tegengekomen.
1) Ik mis op deze site een voorstelrondje. Een topic, waar een lid zichzelf kan introduceren.
Nu ben je een beetje gedwongen om jezelf voor te stellen in je eerste bericht of je eerste topic.
Daardoor "vervuil" je het bericht of het topic naar mijn idee.
2) Wat enorm handig kan zijn, zeker bij aanvang van een forum, is een soort betrouwbaarheidspoll.
Wat ik daarmee bedoel kun je eventueel zien op het HT forum. Vaak worden er zaken via de fora te koop
aangeboden en ook weer verkocht. In een aantal gevallen gaan er relatief dure spulletjes via de post.
Met een dergelijke poll of een apart topic, kun je in 1 oogopslag zien of er in het verleden "betrouwbare" zaken
zijn gedaan met een bepaald forumlid. Mijn ervaring is inmiddels dat dit zeer waardevol kan zijn.
Op onder andere het HT forum kun je zien dat het heel vaak goed gaat. Helaas gaan sommige zaken soms ook
helemaal verkeerd. Er zijn mensen die zichzelf onder verschillende namen aanmelden en "zaken" doen. Dit kan
wel eens erg mis gaan. Tot bedreigingen en mishandelingen toe.
3) Ik mis op deze site een overzicht van nieuwe berichten. Ik zie wel NEWS iconen staan, maar die werken
volgens mij niet echt goed. Op onder andere HT lossen ze dit op door 2 balken bovenaan te plaatsen.
Op de eerste balk staat: Toon alle nieuwe berichten ........
Op de tweede balk staat: Toon alle nieuwe reacties op mijn berichten.
Het gaat er niet om, dat dit zo moet zijn, maar ik mis een overzicht waar ik in 1 oogwenk kan zien wat ik nog
moet c.q. wil lezen..... De iconen werken dus kennelijk niet ........ Kan uiteraard aan mij liggen.
Hopelijk hebben jullie iets aan deze bijdrage.