Hallo allemaal,
Tot op heden ben ik een tevreden eigenaar van een SR6006 en deze werkt nog altijd uitstekend. Echter door beperkingen met de HDMI versie ben ik aan het kijken naar een nieuwe. Vooral nu de SR5014/6014 aangekondigd zijn, hoop ik een goede deal te scoren met een van de modellen van vorig jaar.
Nu vraag ik mij af of ik moet kiezen voor de SR6013, of dat de SR5013 misschien voldoende is in mijn situatie.
De setup stuurt aan:
2x Wharfedale Diamond 10.5 als front A
2x Wharfedale Diamond 10.7 als front B
1x Wharfedale Diamond
10.CM2x Wharfedale Diamond
10.SRIk las dat het verschil tussen beide versterkers vooral zit in het aantal aan te sturen speakers en het vermogen per kanaal. Aangezien dit 'gewoon' 8ohm speakers zijn vermoed ik dat de SR5013 geen moeite gaat hebben om de boel aan te sturen maar zeker weten doe ik het niet.
De zone features heb ik nooit gebruikt, verder ben ik ook niet van plan. Meer speakers te plaatsen (dit kwam al nauwelijks door de WAF...
)
De web interface is wel handig omdat ik de versterker heb aangesloten op de domotica, maar volgens mij zijn beide modellen daarin identiek
Graag dus jullie mening, ga ik de stap van SR6006 naar SR5013 als achteruitgang ervaren? Of kan de SR5013 deze setup prima aan? Zijn er nog andere verschillen die ik over het hoofd zie? Het prijsverschil is momenteel zo'n 200,- dus ik hoor graag jullie advies.
Alvast bedankt