Beste Japii,
Lees je eigen eens in het draadloze speakers systemen, Zo heb je Sonos, dure KEF draadloze speakers, wel ontzettend verassend mooi.
En wat Sjoek schrijft klopt wel een beetje, MAAR het is zijn belevenis, die van jou kan totaal anders zijn. Ga zelf luisteren en vergelijk. Ik ga niet negatief doen over HEOS, maar informeer maar eens in een Audio winkel met name naar de app. En dit in vergelijking tot bijvoorbeeld Sonos. En laat de mediamarkt in deze even links liggen. Wat ik je wel kan vertellen, maar dat is MIJN ervaring, dat ik de Heos muzikaler vind klinken dan Sonos, maar misschien ervaar jij dit anders.
Ik heb de Yamaha R-N803D beluisterd op twee speakers van Bowers & Wilkins
702 S2, geweldig mooi strak,helder, strakke bas. Daarbij ook een vergelijk gemaakt met een Marantz receiver, type ben ik helaas vergeten...mijn keuze zou zijn de Yamaha, maar wederom mijn ervaring, de Marantz viel in dezelfde prijsklasse. De App van Yamaha, schijnt verassend goed te werken. De genoemde Yamaha, is GEEN surround receiver, maar heeft buiten dat meer in huis qua mogelijkheden dan Marantz.
Het spelen met een app. Is leuk, maar van sommige app's zoals o.a. van Marantz heb ik meer dan genoeg van.
Een familielid heeft een set bedraden kleine speakers ( EITJES) gekocht, de KEF E305, klinkt verassend goed. En klein hoeft niet slecht te klinken. Toen ik die kleine zuiltjes zag van B&W dacht ik ( prijs nog niet gezien) leuke speakertjes als surround......wat mooi.
Heos kan samen werken met Marantz, maar doe wat ervaringen op in ECHTE FYSIEKE audio winkels. En ga luisteren, en vraag over ervaringen van verschillende app's van diversen merken. EERLIJK ik heb er niets mee, geef mij maar twee van die mooie B&W speakers zonder app.
Mijn persoonlijke mening de samenwerking van Heos en Marantz is misschien wel grappig, maar de wereld is groter dan deze twee merken samen, en misschien komt Heos nooit met hetgeen jij wil hebben...en dat is lang wachten.
Ik hoor graag wat het is geworden.
Even terug komen op de vergelijk wat ik heb mogen horen tussen Marantz en Yamaha, ik heb geen idee of de Marantz wel optimaal stond ingeregeld.
Suc6