Citaat van: thanatos op september 02, 2018, 18:21:27
Het lijkt er op dat je het forum een beetje begint te gebruiken om al je problemen op te lossen zonder zelf na te denken.
Je koopt je een slag in de rondte (wat prima is hoor) maar vervolgens hoop je met tips en kunde van andere alles weer tip top te krijgen.
Nee ik probeer dingen te leren. Ik studeer zelf elektrotechniek op school, maar het enige wat ze je daar leren is Programmeren en Technisch teken. Daarbij heb je dus weinig een soldeerbout in de handen. Daardoor heb je dus minder kennis van wat op een printplaat zit. En sinds als ik een oude receiver mee naar school neem de vraag krijg ''waarom zit daar in een touwtje in het apparaat'' heb ik daar dus weinig aan. Dus probeer ik hier wat kennis op te doen.
Daarbij wil ik graag dingen goed doen en ben ik soms bang om iets te slopen. Daarom vraag ik veel om het zeker te weten. En in het geval van deze speakers heb ik zelf idd het idee dat de filter niet helemaal goed meer is. Alsof het lijkt dat een van de condensatoren zijn capaciteit niet meer heeft.
En nee ik koop niet alles wat los en vast zit. Ik koop alleen zeer goedkoop
Ben zelf dus nog jong en de wereld aan geld heb ik niet. Daarom haal ik alleen dingen voor een spotprijs. Helaas heb je dan wel vaak dat er iets aan mankeert.
Dus mijn excuses als ik hier teveel vraag. Maar het is men eigen om mij te helpen. Wat ik wel heel erg waardeer daarom ook de sponsoring van dit forum