Ik heb sinds anderhalf jaar een NR1606. Eigenlijk altijd problemen met netwerk. Na de aankoop in eerste instantie met WiFi geluisterd naar internetzenders. Al heel snel overgegaan naar een LAN kabel. Dit gaf tijdelijk verbetering. Inmiddels een nieuwe router van Ziggo gekregen, de connect box. Ongeveer 80 % verbetering. Over het algemeen blijft het luisteren naar internetzenders een grote gok. Het kan weken achtereen goed gaan, en zo opeens: BAM! Of de zender waar je naar luistert valt plotseling stil, of het is gewoon onmogelijk om een zender te streamen... woorden als "connect please wait.." en " favorites" zijn bekende uitingen in het display... en waar het aan ligt? Niemand die me het kan vertellen, iedereen geeft iedereen de schuld, Al navraag gedaan bij een (goede) computerzaak, bij Ziggo, bij Marantz, bij de verkoper van de NR... wie heet weet mag het zeggen
Ik weet niet of jij via een LAN kabel verbonden bent, zou daar mee beginnen, en verder hoop ik dat iemand een oplossing heeft. Wees in ieder geval getroost dat je niet de enigste bent met netwerk problemen