Nee Jan, dat lukt ook niet. Thanks voor de tip.
Erg consequent ben ik niet, want ik heb toch maar een allerlaatste poging ondernomen. En woede en frustratie zijn een prima motivator voor mij, zo blijkt weer. Want ik heb het gevonden: Wil je een voorkeurzender onder nummer 10 zetten, druk dan (net als bij zenders onder de 10) op memo, hou vervolgens 0/cl een seconde of vijf ingedrukt totdat P00 heel snel begint te knipperen, en toets vervolgens cijfer 1 en dan 0 in, en voila, de zender staat op 10 ingeprogrammeerd. Voor de volledigheid de hele gebruiksaanwijzing in één posting:
1. Ga op de frequentie staan die je vast willen leggen onder een voorkeurtoets, bv. 93.7 (dus niet het zendernummer moet op de display staan, maar de frequentie)
2. druk daarna op het knopje 'memo'
* Wil je de frequentie op een voorkeurzender met 2 cijfers (dus voorkeurzender 10 of hoger), sla dan stap 3 en 4 over, en ga dan verder bij stap 5.
* Wil je de frequentie op voorkeurzender 1 t/m 9 hebben, ga dan naar stap 3.
3. druk daarna op het knopje 0/cl
4. druk vervolgens op het zender nummer waar je m wil hebben. -> Klaar
5. hou het knopje 0/cl ca 5 seconden ingedrukt totdat P00 snel op het display begint te knipperen
6. druk vervolgens de cijfers van het zendernummer achtereenvolgens in (bv voor 15 eerst de 1 en dan de 5) -> Klaar
Nu nog een passende straf voor de ontwerper die dit bedacht heeft. Wie weet er iets gruwelijks?