Netflix

Gestart door stegie69, september 12, 2016, 15:31:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stegie69

Sinds een paar dagen, heb ik problemen met Netflix op mijn UD5007. Netflix start op, tot het beeld waar je het gewenste profiel wilt kiezen, en dan houdt het op. Dat gaat dus niet en verder doet ook geen enkele knop het op de AB behalve de power. fabriekinstellingen al gedaan, firmware gekeken, alles niets. Iemand suggesties?

Groeten Richard

Vinyl_Fuchs

Citaat van: stegie69 op september 12, 2016, 15:31:38
Sinds een paar dagen, heb ik problemen met Netflix op mijn UD5007. Netflix start op, tot het beeld waar je het gewenste profiel wilt kiezen, en dan houdt het op. Dat gaat dus niet en verder doet ook geen enkele knop het op de AB behalve de power. fabriekinstellingen al gedaan, firmware gekeken, alles niets. Iemand suggesties?

Groeten Richard
Contact opnemen met netflix of netwerkbeheerder.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

stegie69

Ook als op alle andere apparaten netflix wel werkt?

TurboMarco

Dan lijkt het er op dat het aan de Marantz ligt .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zep

Blijf het gewoon herhalen, Netflix en Marantz is geen goede combi.
Netflix heeft regelmatig updates in hun systeem en dat geeft conflicten met de Marantz UD chipset. Voor netflix kun je beter iets anders zoeken. Bovendien is de Marantz zowwwww traag met Netflix opstarten en de interface behoorlijk verouderd, dat moet je ook niet willen  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

stegie69

Citaat van: Zep op september 13, 2016, 08:57:49
Blijf het gewoon herhalen, Netflix en Marantz is geen goede combi.
Netflix heeft regelmatig updates in hun systeem en dat geeft conflicten met de Marantz UD chipset. Voor netflix kun je beter iets anders zoeken. Bovendien is de Marantz zowwwww traag met Netflix opstarten en de interface behoorlijk verouderd, dat moet je ook niet willen  :wink:


Lijkt mij een goed idee. Suggesties wat ik hier voor kan gaan gebruiken?

sjoek

Indien je over een smartphone/tablet beschikt. Zou ik zeggen chromecast. Werkt fantastisch met elkaar en netflix.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: stegie69 op september 13, 2016, 18:30:15

Lijkt mij een goed idee. Suggesties wat ik hier voor kan gaan gebruiken?

Wat Sjoek aanhaalde, of anders gewoon een mediaplayer met een netflix app, die voldoen prima.
Een Playstation 4 werkt ook snel met Netflix en geeft tevens mooi beeld.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*