Dag allen,
Ik zou graag een bluetooth headphone aansluiten op mijn Marantz SR6006 voor die momenten dat de andere huisgenoten rust en stilte willen. De RX module van Marantz is geen optie, want dat is enkel een receiver (dus om externe apparaten te streamen via de AVR) en voor zover ik al gelezen heb zou ik een transmitter nodig hebben, zodat het audiosignaal uitgestuurd kan worden naar de hoofdtelefoon.
Iemand ervaring mee? Want enkele vragen hieromtrent:
- op welke uitgang sluit je dit het best aan zodat gelijk wel audiosignaal doorgestuurd kan worden (dus zowel van PS4, satelietbox, platendraaier, DVDspeler, etc.
- is het mogelijk om dit niet via de headphone ingang te doen? Want anders moet ik altijd in en uithalen als ik met de hoofdtelefoon wil luisteren en ik wil nu net ook niet telkens die handeling moeten doen (anders is draadloos nogal zinloos)
- is het mogelijk die zo aan te sluiten dat als je de hoofdtelefoon aanzet, de boxen automatisch in mute gaan? Of nog beter, dat je de keuze hebt op het moment dat je deze in zou schakelen tussen 'alleen hoofdtelefoon' of 'hoofdtelefoon + boxen' (in gevallen waar de vrouw des huizes wel wil meekijken naar bijv voetbal, maar met volume op een stiller niveau en ikzelf een veel luider volume wil horen?
- iemand aanraders qua toestellen, liefst met geen vertraging zodat video van TV in sync blijft met geluid?
Alvast dank!