Allen,
Enige tijd geleden heb ik een (in mijn ogen schitterende) Marantz 4230 reciever kunnen aanschaffen die de nodige TLC kon gebruiken(Een kanaal slecht geluid en zwaar vervuild.... verder in hele nette staat moet ik zeggen.
Ik heb al e.e.a. gereviceerd/gerepareerd (1060/104 - 3250 en de nodige ander kwaliteitsaudio) dus begonnen met een volledige elco revisie. Alles netjes aangesloten en idd. netjes over twee kanalen audio over verschillende ingangen (In stereo mode, geen decoder) maar stereo is ook altijd de bedoeling geweest.
Het probleem is nu echter : De tuner werkt EDIT : NIET END EDIT. . Ik weet ook niet of hij nooit gewerkt heeft na mijn aanschaf(Niet gecontroleerd) . Nou heb ik wel een aantal tuners gereviceerd maar die werkten altijd direct na revisie, ik heb eigenlijk geen idee waar ik met de analyse moet beginnnen dus mijn vraag is : kan (wil) iemand daarbij (on-line) proberen te helpen....
m.vr.gr. en alvast dank.
Ruben
Oh ja.. ik heb de tuner print twee keer gecheckt of ik niet per ongeluk bij het solderen van een elcootje een printbaantje illegaal heb doorverbonden : volgens mij ECHT niet......