Marantz pm7200 klikt niet aan

Gestart door Tim klijn, maart 30, 2016, 00:27:38

Vorige topic - Volgende topic

Ik heb een marantz pm7200 en wil niet meer naar de 2e klik.  Wie kan me helpen ? Groet Tim Klijn

Wie weet een oplossing
2 (66.7%)
Wie kan me helpen
1 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 3

Zep

Citaat van: HAL9000 op april 06, 2016, 09:27:22
Ik ga die man heus niet aanvallen fysiek.   

Neu, vandaar ook mijn knipoog  :-)

Maar....just curious, afgaande op je "Herstel  de  oude  glorie  van marantz";
Sinds wanneer is het "verval" ingetreden volgens jou? Ik weet dat er veel mensen zweren
bij de oude Marantz maar geen idee waar precies deze op de tijdslijn geplaatst kan worden.
Echt nog de tijd dat ze in de US geproduceerd werden?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Ik ga die man heus niet aanvallen fysiek.  Ik vind wel dat het bedrieglijk is om iemand 799,-  of meer te vragen voor HT receivers en ander audio apparatuur. En vervolgens is het na 2 jaar gelijk kapot.  Mensen hebben ook geen geld aan de boom om elke 2 jaar 799,- + voor nieuw apparatuur te halen.

Mijn advies is ook om voor bijvoorbeeld thuis bioscopen relatief simpele receivers te kopen met een mooi speaker set.  Kijk de speakers blijven wel 15 jaar of langer goed. Zo'n stom Ht receiver ding  van 299,- mag wel kapot na 2 jaar.

notworthy :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Zep op april 06, 2016, 09:52:11

Sinds wanneer is het "verval" ingetreden volgens jou? Ik weet dat er veel mensen zweren
bij de oude Marantz maar geen idee waar precies deze op de tijdslijn geplaatst kan worden.
...en Japan zelf, voordat Philips zijn hand erop legde.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Ik ga die man heus niet aanvallen fysiek.  Ik vind wel dat het bedrieglijk is om iemand 799,-  of meer te vragen voor HT receivers en ander audio apparatuur. En vervolgens is het na 2 jaar gelijk kapot.  Mensen hebben ook geen geld aan de boom om elke 2 jaar 799,- + voor nieuw apparatuur te halen.

Mijn advies is ook om voor bijvoorbeeld thuis bioscopen relatief simpele receivers te kopen met een mooi speaker set.  Kijk de speakers blijven wel 15 jaar of langer goed. Zo'n stom Ht receiver ding  van 299,- mag wel kapot na 2 jaar.

Ook de Onkyo HT-bakjes, Jon?

Bierbraker

Citaat van: HAL9000 op april 01, 2016, 22:26:16
beter koop je denon, advace acoustic  etc voor je geld nu!  ipv marantz!   En dit zegt een marantz liefhebber... nopompom
Ingeruild(*) voor een Denon AVR-X4200W  pompom

(*)Met heel veel dank voor HiFi Corner Groningen  hello

En nee, deze komt niet uit China maar uit...... Hou je vast.... Vietnam  :yes:

Maus

Citaat van: Zep op april 06, 2016, 09:52:11

Iets wat uit china komt kan prima zijn. Het is maar net wat de tekenaars ernaartoe sturen. Die Marantzen (huidige, goedkopere lijn) worden per massa geproduceerd, moet rendabel zijn en staat voor het grote deel bij mensen die werkelijk niet weten wat ze hebben, het ze niet interesseert en alleen maar op de praatjes van de verkoper of het merk afgegaan.

Dat de PM7004 ook plastic is, vind ik dan wel wat minder (vind 'm erg mooi :evil: :roll:) Maar zolang ze dat niet met de PM11/15 etc gaan doen...

Zep

Citaat van: Maus op april 28, 2016, 21:22:33
Iets wat uit china komt kan prima zijn.

Veel grote merken hebben fabrieksplanten in China, lekker goedkoop en via een achterdeur de slavenarbeid in stand houden  :wink:
En ja....er komt veel goed spul vandaan....en nog veel meer rommel.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

HAL9000

Citaat van: Cornelis1921 op april 07, 2016, 03:58:38
Ook de Onkyo HT-bakjes, Jon?
[/quote/]

Ik heb er al een paar gehad staat nu ook een bij mij met een kapotte Fm. Altijd wel goed gebouwd dat onkyo maar ik heb niks met dat merk, net zoals subaru auto's. Ze kunnen heel snel etc etc maar ik wil er geen een gratis!!! 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!