Aansluitelateur regio Nijmegen

Gestart door cliogek, maart 01, 2016, 18:32:57

Vorige topic - Volgende topic

cliogek

Hallo allemaal,

Ik ben het helemaal zat  :wink:
We hebben een Marantz NR1604 receiver met een Marantz BD5004 Blue-Ray speler, Samsung led TV, Samsung UPC/Ziggo mediabox en XBOX360.
In het begin hebben wij grote moeite gehad om alles goed aangesloten en ingesteld te krijgen. De kanalen moesten allemaal met de hand in het menu worden toegewezen.
Na veel uitproberen is het met een beetje gokken gelukt.
Geluid van de XBOX via de versterker is nooit gelukt.
We hebben alles aangesloten via HDMI.

Daarna raakte we soms een verkeerde knop aan en toen was er geen geluid van de TV meer via de 5.1 speakers.
Dat was meestal de "zone" knop en dan kwamen we er vrij snel achter en met wat op de knoppen drukken kregen we het wel weer goed.
Gisteravond is er blijkbaar weer iets misgegaan en krijgen we het geluid niet meer terug. Het moet dus in de instellingen zitten en niet in de bekabeling.
We overwegen zelfs om alles te verkopen. Ik weet het...rigoureus maar er moet nu óf een goede oplossing komen óf een ander systeem.

Onze vraag is daarom: Wie kan ons eenmalig helpen om alles perfect aangesloten en geïnstalleerd te krijgen?
Wat bieden wij: van onkostenvergoeding + een vers bakje bonenkoffie tot onkostenvergoeding + 20 Euro per uur.
Net wat je ervoor wilt.
Daarbij krijg je onze dankbaarheid en eeuwige roem!
HLP

Marvin

Nijmegen is me iets te ver. Maar er moet hier toch wel iemand te vinden zijn die dat gewoon even voor een kop koffie kan doen.
Het kan zo ingewikkeld niet zijn eerlijk gezegd.

xander32

... ik kom meermaals per week in Nijmegen, maar het is ff geleden dat ik zelf een receiver had. Denk niet dat ik de juiste persoon ben  :no:. Had anders genoegen genomen met die verse kop koffie  :roll:.

Marvin

Natuurlijk wel. Even de juiste kabeltjes in de juiste gaatjes prikken en dan de individuele apparaten doorlopen zodat het geluid de juiste uitvoer heeft. 10minuten werk.

cliogek

Niemand die een poging durft te wagen onder het genot van een bakje verse bonenkoffie?

Anders te koop:
Marantz NR1604 receiver
Marantz BD5004 Blue-Ray speler
Infinity 5.1 Speakerset

HLP

Maus

We hebben wellicht niemand in de buurt, wel hier.

Als je alles via HDMI aangesloten hebt, neem ik aan dat alle apparaten op de NR1604 aangesloten zijn, en niet op de TV.

De TV gaat aan de HDMI out van de NR.

Ik duik even in de gebruiksaanwijzing. Gratis tip die ik alvast kan geven, niet lukraak op knoppen drukken als je niet weet waar ze voor dienen.

ikke30

hallo

ik kom uit nijmegen en ben vrij handig met alles
wilbest komen kijken of het mij lukt
bakkie koffie gaat er altijd in

:yes:
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

superbinkie

hoi is het al gelukt of heb je nog hulp nodig? kom uit gennep

xander32

... achter de schermen heb ik middels pm ook vrijblijvend hulp aangeboden, daar tot een concrete datum gekomen, waarna een tweetal dagen voordien middels pm aangegeven werd dat het niet uit kwam.

Heb geen idee hoe het er nu voor staat, maar ook niet meer de drive om er nog energie in te steken.

superbinkie

nee idd moet hij wel serieus willen ook natuurlijk maar tis een eitje natuurlijk effe aansluiten en uiteggen  done!

xander32

De reactie van de ts doet verder niets af aan jouw behulpzaamheid; top  :yes:.

Citaat van: superbinkie op april 03, 2016, 11:31:53
nee idd moet hij wel serieus willen ook natuurlijk maar tis een eitje natuurlijk effe aansluiten en uiteggen  done!

superbinkie

thanks   heb zelf ook een probleempje met men amp helaas hoop ik ook hulp in te krijgen hier

xander32

Komt vast goed, er zijn hier een paar zeer ervaren/vaardige Marantz sleutelaars aanwezig.

Citaat van: superbinkie op april 03, 2016, 11:42:14
thanks   heb zelf ook een probleempje met men amp helaas hoop ik ook hulp in te krijgen hier

superbinkie

oke mooi  daar hoop ik op idd ,  jij nog een mooie zondag he