NR1604 beeld problemen

Gestart door Olrac.Srednjim, februari 03, 2016, 13:56:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Ja ik weet niet wat je precies van deze apparaten kan en mag verwachten. Wellicht dat ze doen wat er op de doos staat, ja. Als je nog garantie hebt kan je eens kijken wat de dealer voor je kan betekenen. Eigenlijk begrijp ik ook niet dat je dat niet gelijk hebt gedaan.

Olrac.Srednjim

Citaat van: marvin op februari 05, 2016, 10:33:53
Ja ik weet niet wat je precies van deze apparaten kan en mag verwachten. Wellicht dat ze doen wat er op de doos staat, ja. Als je nog garantie hebt kan je eens kijken wat de dealer voor je kan betekenen. Eigenlijk begrijp ik ook niet dat je dat niet gelijk hebt gedaan.

Tja gemakt zucht en gedacht dat dit wel opgelost kon worden... Ik kan me ook niet voorstellen dat er geen andere mensen zijn die hier last van hebben?

Als er nog iemand is met een oplossing dan hou ik me aanbevolen.

Gr. Carlo

Marvin

Toen HDMI net op de markt kwam hoorde je veel van dit soort problemen. PS4 heeft er zo te lezen geen last van. Op alle apparaten naar de laatste firmware gezocht?

Olrac.Srednjim

Ja laatste fw staat erop...
Het komt gewoon omdat het beeldsignaal even wordt onderbroken van de decoder naar de nr1604, de tv krijgt daarna geen signaal meer van de nr1604 totdat ik de tv weer op de hdmi ingang instel.

Het gebeurd niet altijd trouwens alleen als het signaal te lang weg is banaf de decoder,