SR 7007 streamen flac

Gestart door BC, december 05, 2015, 21:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe streamen zonder problemen?

twonky
2 (100%)
qnap 420
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 2

BC

Het betreft aangekochte cd's geript met EAC en omgezet naar flac. De NAS is een Qnap 420 met twonky mediaserver.
Bij het selecteren van één nummer, zal dit nummer afgespeeld worden en de titel zal op het display weergegeven worden. Na afloop van het eerste nummer zal het volgende nummer in desbetreffende folder of playlist afgespeeld worden maar de titel van het eerste nummer blijft op het display staan. Daarna zal het tweede nummer eindeloos herhaald worden terwijl de titel van het eerste nummer blijft staan op de display.

Weet er iemand raad mee ?

rexp

Ik heb hetzelfde probleem met mijn NA, maar enkel bij playlists die ik samenstel met de Marantz app.

BC

Heb vandaag één folder met flac files geconverteerd naar MP3 320. Dit word dan wel op de juiste manier afgespeeld, met de juiste titel op de display.

Flying_High

Zelf gebruik ik een oude PC met daarop JRiver i.c.m. een NAS om muziek te streamen naar mijn SR7007 en dat werkt prima. Ook met flac files.
Mede8er MED800X3D 3Tb
Firmware V3.0
Wireless keyboard MED2KEY
Samsung UE46B7020
Marantz SR 7007
Philips FB825
van den Hul CS-122
B&W CC6 Center
Rel Q200E sub (5.1 & stereo)
Kenwood surr. sp.
Logitech Harmony One

BC

Ben er achter waar  het probleem zit. Bij het converteren van WAV naar FLAC met freemake audio converter. Als ik fre:ac gebruik om te converteren zijn er geen problemen meer.