Naar aanleiding van de reacties ben ik me gaan verdiepen in de Logitech Squeezebox Touch, maar jemig wat zijn die duur op marktplaats zeg! Bovendien wilde ik geen extra scherm erbij voor de bediening. Daarna heb ik gekeken naar Sonos Connect en Bluesound Node. Vooral de Node sprak me aan, maar die is natuurlijk nog duurder dan een Squeezebox. Als next best thing ben ik op de Teufel Raumfeld Connector uitgekomen. Op internet heb ik veel goede recensies gezien en hij was nog in de aanbieding ook bij Teufel. Bij het bestellen kon ik zelfs nog gebruik maken van een Facebook kortingscode. Daardoor kwam het apparaat op 124,99 euro met gratis verzending. Ik heb hem vandaag ontvangen en meteen geïnstalleerd. Spotify klinkt net effe voller en dieper dan de Advance Acoustic aptX bluetooth receiver die ik hiervoor gebruikte om Spotify te streamen. Het enige nadeel is dat er geen Windows Phone app is, maar dat lijkt geen enkele streamer te hebben. Misschien binnenkort wel, want Windows Phone lijkt wel wat terrein te winnen.