Goede middag,
Ik ben nieuw hier en een volslagen leek o het gebied van home theater en receivers c.q. versterkers. Dus vergeef mij op a.u.b. op voorhand mijn waarschijnlijk onbenullige vragen.
Ik bezit sind kort een Marantz sr7002, die heb ik van iemand overgenomen.
Nu heb ik een aantal vragen.
hoe krig ik het setup menu op mijn tv weergegeven. Tv is een samsung 3d en heeft hdmi poorten.
Verder beschik ik over een redelijk goedkope set speakers JBL src178 4 surround, 1 center en een actieve subwoofer.
de subwoofer heb ik vlgs.ij correct met een nieuwe subwoofer kabel aangesloten op de plug die in de handleiding staat.
de led indicatie van de subwoifer gaat na aanvankelijk op groen te hebben gestaan iedere keer weer naar rood wat zou betekenen dat de woofer geen signaal krijgt. Met de automatische speaker instellingen dmv de audyssee via het display van de sr7002 geeft de woofer wel geluid, de sr7002 staat op cinnema II surround o.i.d..
Ik heb van Ziggo de Horizon decoder. I. .m. het nieuw afsluiten van een abonnement hebben ze deze geleverd. Vorheen had ik een Humax decod dat diter. Deze laatste werkte uitsteken via een Hdmi aansluiting. De Horizon werkt niet. Nu aangesloten rechtstreeks naar de HDMI van de TV en met een optische kabelnaar de sr7002. Kan dit niet met een enkele HDMI kabel vanuit de "HDMI out" van de sr7002 naar de HDMI van de TV en een HDMI kabel van de Horizon naar de "HDMI TV IN" van de SR7002.
Hoe kan ik een software update uitvoeren voor de sr7002, want bij navraag bij de vorige eigenaar blijkt dat dit nog nooit is gebeurd. Is dit übefhaupt noodzakelijk? Bij computers etc weet ik dat dit wel noodzakelijk is.
Alvast bedankt voor de moeite,
Met vriendelijke groet,
Lou Cremers