PM80 reviseren

Gestart door Tjebbo, juni 13, 2015, 22:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjebbo

Hallo, ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Tjebbo en ik woon in Friesland in het dorp Rottevalle. Mijn hobbies zijn motorrijden, concerten bezoeken, bier drinken en muziek luisteren. Ik heb een Marantz sa7001ki een nad c162/c272 voor-en eindversterker en elac fs207.2 speakers. Tevens heb ik nog een pm80 ongebruikt staan. Deze wil ik verkopen maar eerst laten reviseren. Misschien houd ik hem dan ook wel zelf. In direct source speelt hij wel stereo, maar in normale modus doet het rechter kanaal het niet. Is er in friesland iemand die hem kan maken?

Gr.Tjebbo

Maurice

Welkom hier!
Qua revisie weet ik zelf niemand in Friesland, maar regio Nijmegen: @SB_Marantz  en regio Rotterdam: @HAL9000 . Zeker de moeite waard, weten beiden waar ze het over hebben. Kijk maar eens in het techniek gedeelte voor alle revisies die zij gedaan hebben.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thanatos

Citaat van: Tjebbo op juni 13, 2015, 22:29:23
Hallo, ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Tjebbo en ik woon in Friesland in het dorp Rottevalle. Mijn hobbies zijn motorrijden, concerten bezoeken, bier drinken en muziek luisteren. Ik heb een Marantz sa7001ki een nad c162/c272 voor-en eindversterker en elac fs207.2 speakers. Tevens heb ik nog een pm80 ongebruikt staan. Deze wil ik verkopen maar eerst laten reviseren. Misschien houd ik hem dan ook wel zelf. In direct source speelt hij wel stereo, maar in normale modus doet het rechter kanaal het niet. Is er in friesland iemand die hem kan maken?

Gr.Tjebbo

Reviseren voor verkoop is financieel een lastige keuze. De kosten die je namelijk maakt krijg je niet terug bij een verkoop.. Bij de een gereviseerd is niet het zelfde als bij de ander.. dus als dusdanig ermee adverteren is lastig en mensen haken af.

Als je er van af wilt lekker defect adverteren. ergens tussen de €50-75 doet ie nog wel.

Helaas in Friesnland geen bekend adres.