Nieuwe Marantz PM7005 niet meer uit beveiliging te krijgen

Gestart door rwitjes, juni 01, 2015, 19:44:42

Vorige topic - Volgende topic

rwitjes

Heb sinds 10 dagen de Marantz PM7005, echt een pracht apparaat, stuur er mijn ASW Cantius 404 mee aan.
Gisteren avond een harde klik, en een snel knipperende led boven de power knop.
Volgens de gebruiksaanwijzing een error in het versterker deel.
Beveiliging blijft actief, ook na alles afgekoppeld te hebben en een nachtje geslapen te hebben, heb ik de pech dat de versterker echt defect is, of is het iets anders. Suggesties zijn welkom, wordt toch een gevalletje garantie, maar heb er een slecht gevoel aan over gehouden....... :eerie:
Marantz PM7005
Marantz NA6005
Interlink, Oelbach
Speakers: ASW Cantius 404

MauZ

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004*Marantz CD5005*TAGA Platinum V.2 F-100*TAGA Platinum V.2 C-40PR*TAGA Platinum V.2 S-40*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables en W&M LS (center/surrounds*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*

rwitjes

yep, alles afgekoppeld, opnieuw aangesloten, stand alone.....als ik de versterker inschakel dan direct weer rood knipperend helaas. Thx voor de reactie !!
Marantz PM7005
Marantz NA6005
Interlink, Oelbach

SMarcel

Ik neem aan als deze nieuw is, dat je gewoon garantie hebt.

Maak daar gebruik van en ga niet zelf in de hobby modus. Als deze voor reparatie weg zou moeten, krijg je meestal wel een vervangende ter overbrugging.

Succes,

Marcel

MauZ

Citaat van: rwitjes op juni 01, 2015, 22:12:28
yep, alles afgekoppeld, opnieuw aangesloten, stand alone.....als ik de versterker inschakel dan direct weer rood knipperend helaas. Thx voor de reactie !!
Dus heb je daadwerkelijk ook een uur gewacht?
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004*Marantz CD5005*TAGA Platinum V.2 F-100*TAGA Platinum V.2 C-40PR*TAGA Platinum V.2 S-40*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables en W&M LS (center/surrounds*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*

Vinyl_Fuchs

Gewoon terugbrengen en niet zelf gaan experimenteren. Eventueel vragen om in te ruilen voor een nieuwe.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

rwitjes

Heb de audiozaak op de hoogte gebracht en verwacht vandaag antwoord, zal wel neerkomen op terugsturen en reparatie. Heb wel verteld dat ik eigenlijk na 10 dagen gebruik gewoon een nieuwe wil. We wachten af, tot nu toe nog niets vernomen.
Marantz PM7005
Marantz NA6005
Interlink, Oelbach

rwitjes

Versterker is opgestuurd, krijg een hele nieuwe thuis gestuurd !!!
Marantz PM7005
Marantz NA6005
Interlink, Oelbach

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

Goed opgelost. Veel (langdurig) plezier gewenst met de nieuwe :yes:.

Citaat van: rwitjes op juni 05, 2015, 09:46:51
Versterker is opgestuurd, krijg een hele nieuwe thuis gestuurd !!!